Alla inlägg under februari 2010

Av Linnéa - 27 februari 2010 22:32

Omg, jag glömmde skriva att det bara är 5 (snart 4) dagar kvar till den bästa dagen på hela 2010! Tokio Hotel konserten <3

GUUUH vah jag längtar! :D

  

MIN Bill Kaulitz är såååå fin! <3

Av Linnéa - 27 februari 2010 21:45

Hejjdär! :D

Och nu har Linnéa varit så duktig och skaffat blogg! *finally*

Så Jaaa, Let's start!



Idag har jag ju varit med Viktoria. <3 Vi träffas ju nästan aldrig eftersom att hon numera bor i Uppsala. ;/

Men allafall... Vi vakna kring 11, gick upp och åt frukost + fixade oss innan vi stack till stan!

Vi gick runt där ända tills klockan blev halv 3 typ. Och då stack vi till centralen för att hon skulle åka buss med sin brosha hem.

Sen kom pappa och hämta mig ;D

Så jag kom hem med ett par lösögonfransar, och nån bok. hahah !

  

  


Iaf, jätte kul att träffa Viktoria igen<3 


Pusssss :D




Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards