Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Linnéa - 1 mars 2010 22:35

...KNAPPAST.

Jag ska vara uppe hela natten lång! *not*

Men iallafall några timmar till. Om jag orkar ;)

För jag seriöst älskar natten! ...Fast den är läskig. Ibland.

Och nu går jag igenom alla mina bilder ja hade på mobilen.. Och det var inte liiiite precis! <:


Så jag tänkte lägga ut några av de små skönheterna! :D  


  


Och jaaaa,,, ni fattar ingenting :D

Men det är altså fina minnen som jag absolut inte aldrig vill glömma <3


Av Linnéa - 1 mars 2010 17:50

Yeyy, nu kan jag ladda upp bilder från mobilen. *tack Anna* :D

Men idag har jag iallafall vart med Anna! Och det första vi gjorde var faktiskt att gå ut! OMG.

Fast vi var ju inte ute så länge, eftersom att det är sjuuukt mycket snö ute så man knappt kan ta sig fram. Hahah XD

Och Anna försökte få mig att klättra upp på deras tak. Men lixxom jag vågade inte. (A) Jag skulle bara ramla och slå ihjäl mig.. MINST.


Men sen gick vi in och bakade några väldigt knäppa kladdkaks-muffins... Med TH loggan på såklart!! ;)

Men dom klistra ihop sig lite... Men whatever! Varken Anna eller jag tänker bli bagare när vi blir vuxna och dom blev säkert goda iallafall. 

                                             


Sen gick vi hem till mig igen och spela in några av våra otroligt speciella videos. Thihii :D Bögen -hjärta- Cliff :D:D:D<3

OCH OCH OCH, jag testa faktiskt mina lösögonfrasar... lite slarvigt XD

Så jupp, nu ska jag plugga ända till jag ska vah med Anna igen :)

PÖSS,

Skapa flashcards