Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Linnéa - 2 mars 2010 16:46

Och nej... Jag vann inte MnG.. D: Men ändå.. Jag är typ inte ledsen?

Jag trodde faktiskt att jag skulle sitta och böla resten av dagen.. Men istället är jag bara glad för vinnarens skull! :D

För chansen blev inte bortkastad precis, för vinnaren blev verkligen as glad och reagerade precis som jag också hade gjort!

Hahah och jag har inte kommit så långt på personbeskrivningarna... Men nu SKA jag verkligen skriva (A)

   En liten bild på min startreflektion, HAHA!

Av Linnéa - 2 mars 2010 14:54

Nu har jag precis ätit lunch! Köttfärssås och spaghetti :D

Är kiiiing på att laga det! (not)


Men iallafall så MÅSTE jag verkligen plugga nu! D: Men jag kan inte koncentrera mig >.< Ska göra personbeskrivningar till mitt manus i SV, så det är juh ingen svår uppgift precis.


Ohh, och snart kommer Kenza & Mirre att ringa upp den lyckliga som får vara med och träffa TH när de är i Sthlm på tordag.

Även fast jag vet att det inte är någon stor chans alls att jag skulle vinna, ska kan jag ändå inte sluta att hoppas... och önska :( <3


Av Linnéa - 2 mars 2010 12:23

Vad arg jag blir!

På Kenza och Mirres TH blogg så har de skrivit att man "absolut" får ha med sig digital kamera!
Men min kompis ringde till Globen i dag och de sa att man inte änns fick ha med sig mobil för att ta kort med! :O DÅ TAR DOM DEN.

Men det är så orättvist för att på alla andra konserter som redan varit har alla stått där med kamera och sånt!

GUH.

 Hur ska jag göra? D:

Vill ju såklart ha med minnen som foton / videos.. Men vill inte riskera att bli utslängd därifrån! D: 

                                     

Av Linnéa - 2 mars 2010 00:03

OH MY GOD.


  


                                      Bara 2 Dagar kvar

                       Till den bästa dagen under hela året

                                     - kanske någonsin -

                                           KOMMER.



Jag lääängtar <3

Skapa flashcards