Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Linnéa - 3 mars 2010 22:59

Fast jag kommer inte kunna sova inatt... :D

OMG

IMORGON!!!!





shiiieet <3 GODNATT

Av Linnéa - 3 mars 2010 18:11

Som sagt, jag var med Anna :D

Och så loggade vi in på Mirre och Kenzas TH-blogg och där såg vi att man kunde ställa frågor till dem live 16.30

Så vi loggade in då, och de hade på sin cam och vi fans fick ställa mass frågor så skulle de svara på så många de hann! :)

Och det coola var att de bara hann svara på ca. 10 frågor innan deras cam pajjade och 2 av dem var mina och Annas! OMG :D Och det var fett många som ställde frågor :)



Linnéa&Anna, fråga - Vad var det bästa med konserten?

Mirre - Jag tyckte elden var... De-den var jätte grym! Dom skulle haft lit...

Kenza - Utan att avslöja för mycket! Okej vi säger såhär; PIANO.

*båda spelar piano i luften*.

K - Whooo, haha. Det var verkligen det bästa! Det var jätte fint. :)


L&A, fråga - Vilken var Bill's snyggaste outfit?

M - Den första! Tycker jag!

K - Ehh.. AH, Den första, men sen så.. När de körde dom akustiska.. Nej det var inte dom akustiska, det var... Det var nog de sista låtarna. Då hade han fortfarande den där svarta dräkten..

M - En sånhära.. Ehm, American football player..

K - NEJ, men ja den var ful! Men jag menar, den där jeansvästen..

M- Jaha.

K - Den var ganska fin!

M - Ja den var söt :D


Sen slut HAHA :D <3 mehh det var aaaaas naaaiz ;)

Av Linnéa - 3 mars 2010 13:25

Och jag fick typ dator förbud igår... så kunde inte skriva XD hhaha :)

Men nu är jag tebax!

Så Anna har vart här en stund. Och vi baka (Y) Yey jag blev lite beroende av det (A)

Men nu är hon hemma och käkar :)

Och jag ska oxå äta... Snart, när min syrra kommit hem från affären! :)

Det blir plättar, I guess ;*


Men jaaaa... Snart kommer Anna tebax iaf.. Och då vet jag inte vad vi ska hitta på :D



Skapa flashcards