Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Linnéa - 10 mars 2010 22:53

Jag har tråkigt.

RIKTIGT TRÅKIGT.

Hängde precis upp dom här plansherna hoss pappa :

                   

Dom ser jätte små ut... Men dom är verkligen sjukt STOOORA! ;)

Och inga roliga inne på msn heller. tråkigt D:

Av Linnéa - 10 mars 2010 17:55

Det visste ni inte va?

Att den 10 mars varje år ska man äta nudlar! Fick veta det förra året, så jag & Åliviah fick ett ganska roligt minne vi bärt med oss ända sen dess.

Hahaha, vi ääääälskar nudlar och eftersom att det var nudeldagen tog vi med oss nudlar till Culturen (ett ställe där vi hade bild och form) och "åt" och grisade där.


Jag vet faktiskt inte vem det var som hittade på nudeldagen egentligen... Men jag tror det kommer ifrån några i Japan.

Jag läste det förra året på en tjejs bilddagbok som känner massa i Japan. :D


Men just nu är Åliviah sjuk, så vi kunde inte följa traditionen tillsammans.

Vi får göra det någon annan gång istället :D 

  

Åhhhh, vad sugen jag blev på nudlar... Ska nog ta och äta lite iallafall (A)

Av Linnéa - 10 mars 2010 15:53

Jag vet inte varför, men de 2 - 3 senaste gångerna jag skrivit inägg här, så jag varit tvungen att starta om hela datorn.

Liiiiiite segt kanske?


Men nu börjar top model, en gammal säsong... Men iallafall!  

Av Linnéa - 10 mars 2010 15:12

Läxan tar ju ALDRIG slut. Det är så svårt också för man får bara skriva på MAX 1 A4 sida... Och det är SÅ många frågor.. >_>

Usch.


Åt precis lunch ( något sent )    

                    ^ så det blev min lunch idag XD

* Pannkaka

* Grädde

* Apelsin MER? :3

                              NYTTIGT, RIGHT? -.-'


Snart kommer farmor och farfar med ännu mera fett till mig.. HAHHA XD

Och farmor MÅSTE hjälpa mig med min omöjliga läxa >_>


Pusshej:*

Av Linnéa - 10 mars 2010 12:25

Sovit gott? :D

Jag har sovit jätte bra iallafall! :D Och finally har TH's mtv intervju som Kenza & Mirre gjorde, kommit upp! Se den här! :)

Snart ska jag sätta mig och göra den där tvätt medel läxan...

SNAAAART.. Haha för den MÅSTE vara gjord tills imorgon!

Så länge får ni en såååå söt bild på Gustav i TH när han var liten!


  

                                           AWWIEEEHHH :D

        Jag har massa söta små bilder från TH som småkillar ;)<3

Skapa flashcards