Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Linnéa - 11 mars 2010 22:41

Eller, spännande och spännande?

Det har hänt rätt mycket!

Som i skolan jobbade jag faktiskt! *hurra* Nejmen jag bruuukar jobba, men inte lika mycket som jag gjorde idag. hahah

Och idag vara Sassa för första gången hemma hos mig hos pappa. Haha,

Vi kollade första på TV och åt lite, sen gick vi till datorn och... Jag vet inte? XD Kolla roliga videos och sånt ;)


Och nu ska jag faktiskt vara duktig och lägga mig i tid !

Så gooodnatt på er :D

Av Linnéa - 11 mars 2010 21:40

Haha, jag förståååår inte.

Först kollade jag på "Vampire Diaries" då min TV började bli altmer "suddig" tills den såg ut såhär:   

SÅÅÅÅÅ IRETERANDE. Man såg faktiskt inte mycket eftersom de flesta scenerna var väldigt mörka.. >_>


Och sen när jag precis deppat färdigt över den, och går in på Kenzas sida för att se Bella&Tyra-show så hackar den jätte mycket och allting laggar!

Var det någon som klarade sig utan sånt, av ni som kollade? :3

                          

Av Linnéa - 11 mars 2010 09:22

Jag är i skolan >_> SEGT efter en ledig dag.

 Men nu ska jag vara duktig och fortsätta med person beskrivningarna.   

                                                  

Ovido - Quiz & Flashcards