Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Linnéa - 12 mars 2010 17:33

Jaaau, så nu är jag hemma!

Idag har det inte hänt nå speciellt. Vi var på något berarbetnings seminarium för Biologi, där vi skulle diskutera hur olika arter fortplantar sig! späääännande.

Sen hade vi iallafall idrott - Volleyboll. Och det var ganska kul, fast man gjorde jätte illa sig av bollen för den var så hård (A)


Efter att vi kommit tillbaka till skolan och ätit, så skulle jag redovisa i matte. Fick VG på det, så det blev juh ganska bra !

PLUS, ATT JAG FICK MVG PÅ MIN TVÄTTMEDEL LÄXA! :D

 

Så nu ska jag bara chilla resten av kvällen, ;)

Jag har verkligen jätte ont i huvudet + halsen + näsan + armen.

  

(Fick bara lite ryck, och la in en söööwt bild på mormor & morfars "nya" hund, Diezel)

Av Linnéa - 12 mars 2010 07:43

Fast vi börjar ju om 40 minuter, så det är inte så konstigt (A)

Jag kommer oftast så här tidigt när jag bor hos pappa, eftersom att han behöver skjutsa in min syster till sin skola oxå. Så för att de ska kunna komma i tid måste jag åka den här tiden.

Men på sommaren ska jag nog börja ta bussen istället ;)


ASSÅ GUUUH, vad jag längtar till sommaren <3  

Skapa flashcards