Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Linnéa - 16 mars 2010 21:11

Kolla vad Mathilda hittade.. för länge sen. Men iallafall!

VET NI HUR BERONEDE JAG ÄR AV DEN HÄR LÅTEN!?

Och när dom sjunger den.... OMGEEEE <3

Sjukt bra :D



Kollade precis på "Dating in the dark".

Hahaha asså jag blir typ oxå jätte nervös.

Det måste vara ett as roligt sätt att dejta juh, men det roligaste är typ när dom får se varandra för första gången.. Lixxom deras ansiktsuttryck på dom som kollar.

HAHAHAHAH omg !

Av Linnéa - 16 mars 2010 11:08

Blev hemma idag oxå >_>

Så jaaao, jag vette fan hur det blir med det där provet nu (A) Hoppas jag slipper det (Y)

Nejmen..

Jag har faktiskt as ont i huvet nu D:

Och jag var precis inne på nån as ovärd sida och fick 3 st nya personer att "gilla" Tokio Hotel!

Wooohhooooo *skrika*


Såg precis att Heidi Montag ska vah med i nästa Adam Sandler film tillsammans med Jennifer Aniston & Nicole Kidman.

Så jupp, alla som vill se Heidi's första roll i en "riktig film" får vänta tills 2011 och sen kolla in "Just Go with It". ;D

     

Skapa flashcards