Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Linnéa - 20 mars 2010 10:58

Haha värsta valet ju..

Kanske ska start en omröstning om det? ;)

Nejmen seriöst nu. Jag vet inte vilken hårfärg jag ska ha!

Eller egentligen så vill jag ha mörkt brunt hår, som jag hade förra året, men jag vill vara blond på sommaren ju...

Ska färga någongång nästa vecka isåfall, så det börjar bli bråttom!

  

Så om ni läser det här,

Vad tycker ni att jag ska ha?


Av Linnéa - 20 mars 2010 00:42

Är verkligen en av de mest hemskaste sjukdommarna.

Jag sitter och kollar på massa bilder på en modell med anorexia.

Hon heter Isabelle Caro och är verkligen AS smal.

Tycker det är så jävla hemskt... :(

Att ha sån låg självkänsla så man början banta sig själv, och tillslut inte kunna sluta. D:

Och det värsta är ju att vissa inte änns inser hur smala dem är, utan fortfarande tror att de är "feta".

Ussssch säger jag bara.. Det är ju så synd om de som har det D: <3

     

Skapa flashcards