Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Linnéa - 24 mars 2010 23:15

 Nu ska jag sova,

Men först är jag bara tvungen att lägga upp dom här. *omg jag kommer ha mardrömmar* lol, nejdå men NÄSTAN.

Kolla han mumien liksom. USCH SÅ ÄCKLIG D;

    

Av Linnéa - 24 mars 2010 22:13

Äntligen har jag bestämt mig för att börja kolla på "andra avenyn".

Bara liiiite efter alla andra (A)

Nejmen jag försökte förut men kollade på 1 ½ avsnitt. Sen glömde jag ju...

Men anyway NU ska jag komma ihåg!

Onsdagar 21.00 på 1:an ;)


  

Av Linnéa - 24 mars 2010 17:25

Nejmen jag fick precis en väldigt underlig tanke.

På att sätta på Sims 3 nu.

Lixom jag har inte kört det på hur länge som helst, när en av mina "simmar" fick nån förbannelse från en mumie.

Creeeeepy, eller vad!?  

Gosh, nu ska jag nog befria henne!

Woooah-oooaaah!


Btw så är jag kär i dom fula små smilyesarna man kan göra här!   

Av Linnéa - 24 mars 2010 11:34

Jag och Sassa sitter lixxom och flummar här :'D

Och min storyboard går faktiskt jätte bra!


Jag skrev faktiskt ett väldigt långt inlägg igår kväll, men tydligen kom inte det?! Hela bloggplatsen dampade för mig då.. :/

Anyway så älskar jag den här bilden! :'D 

                     


Btw, alla Muse fans så kommer dom tebaka till Sverige den 21 juni (Y)

Skapa flashcards