Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Linnéa - 26 mars 2010 22:13

Jag som lovade mig själv att jag faktiskt skulle kolla på Let's dance idag.. Det var ju final >__<

Men av någon random andledning så hamnade jag här framför datorn... Igen...

Men jag "hejjar" faktiskt på hon Claudia, även fast jag inte vet om hon dansar bra eller något så tycker jag att hon förtjärnar det! :'D


Men vi gör såhär; Efter reklamen / nyheterna så SKA jag kolla vem som vinner, och hålla tummarna för henne ;)



 

Uppdatering... Jaha, EMD Mattias vann.. Men whatever! :'D Dom blev så glada så dom var värda det, haha :D

Av Linnéa - 26 mars 2010 18:18

     

Jag har bestämt mig för att fylla på med kategorier, så om någon har nått bra förslag kan ni väl tipsa mig eller något?


Men iallafall,  någon gång varje vecka ska jag lägga upp några hissar och dissar som hänt eller varit någonting jag hört om, som iallafall är liiiiite värt att ta upp! :)



Lälläh hissar:

 

+ Jag vill börja med att hissa någonting som vi precis håller på att ledas inn i... Vååååren! Då all äcklig snö försvinner och man kan vara social på stan igen, utan att frysa sönder! (Y) 

 <-- byt till -->

 

 

 

+ En annan hiss med att det blir vår är ju att man nu kan börja använda "lättare" kläder igen! Typ tights... Shorts...Linnen... Klänningar och vår/sommar skor!

Och på tisdag ska jag och Älinah köpa årets första klack till sommaren. Åhyeah! 

                  

 

 

 

+ Jag har blivit helt kär i Pringles chips "SOur cream & Onion" den där med extra mycket smak! O_O

  

 

 

 

+ Och såklart måste "Earth hour" få vara med på Hissning! Lixxom, hur awesome är inte det att hela världen släcker för att spara el, alla tillsammans? :D

    

 

 

 

Lälläh dissar:

 

 

- Polisbilar! Usch, vad rädd jag blir varje gång jag ser en polisbil stå utanför våran skola... Tror ALLTID att någon tagit livet av sig på toaletterna.. (A)

Men idag när dom kom var det rätt läskigt för några i min klass *nämner inga namn* blev förhörda och skit... Men sen när jag fick reda på vad det var så var det inte så farligt längre. Hade bara varit något slagsmål mellan några... ;)     

 

 

- Matte! Det har aaaaaalltid varit en av mina största fiender! Får mitt Meritvärde att sjunka >__>

Usch på det. D:

 

 

- Och sista dissen for today går till att Facebook från och med den 1 Augusti kommer börja kosta att använda! Gaaah, jag som har älskat den sidan ända sen jag skaffat den, men mest för att man får reda på allting om alla så snabbt där. Och det är typ inte änns värt att använda det isåfall.. Lixom MASSA människor kommer att försvinna D:   

 

 

 

 

 

Av Linnéa - 26 mars 2010 14:11

Shuuuue alla glada[; dissar alla som inte e glada.....


idaaah har det vart superkul(y' noooot

först typ dryg idrott... handboll >______>

seeen när man sätter sig i vårat klassrum e det ett litet cpbarn som förstört datan (n' seeen så när vi följer elin ner upptäcker vi en sak :O (inga namn) det hade hänt typ en sak sen lixom vi sprang runt ooo bahh wooooah vad har hänt ;o mee lälläh e lite dum så jag får inte skriva vad som hände D: så jag är en snäll liten sassa o skriver inget om det (a' lällälh skriver mer om det senare :D<33

anyway nu sitter vi i skolan o väntar på lällähs pappa :D ha så tråkigt alla mullbarn ;d





Puss o Kram//Sassa

Skapa flashcards