Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Linnéa - 28 mars 2010 21:21

Nu har jag använt den dära toningen som skulle dämpa det gula!

Alltså, det hjälpte inte speciellt mycket men ändå. Liiiite bättre blev det nog ;)

Här kommer två bilder med färg. *omg*

Fast ljuset bliv lite knäppt så mitt hår ser verkligen aaaas gult ut! Riktigt så gult är det inte irl, bara så att ni vet!

  

(oooosminkad)

Av Linnéa - 28 mars 2010 17:32

Har inte skrivit något på hela dagen, och därför inte kunnat lägga upp någon bild på håret! Haha, Men det var för att min dator hatar mig och inte velat att jag skulle blogga...

Men nu kommer det! :D

Men jag måste förvarna att jag har den i svart vitt, eftersom att när jag tog bilden så var det typ lite gul/blond.. Ni vet som det alltid blir när man färgar. Starkt och äcklig färg! Uuuuusch,

Nu har jag iallafall varit på stan och köpt den här:

  

Jag skulle ju egentligen köpa silverschampo, men blondinen på Kicks sa att den här toningen skulle få bort de gula typ.

Så jaaao, får väl testa?


Här får ni en bild på mitt hår just nu! (svaaartvitt)

Men sen om det blir lyckat får ni se det i färg! Hahah :D  

+ jag det såg ut som jag var skelögd så var tvungen att täcka ansiktet (A)

MEN DÄR HAR NI HÅRET *yey*

Men som sagt, bättre bild ikväll hoppas jag! :'D


Ovido - Quiz & Flashcards