Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Linnéa - 29 mars 2010 21:59

Btw, så kom jag på en ganska läskig sak som hände idag!

Min lärare Anna sa åt oss att vi inte fick gå den vägen då man genar över spåren om vi skulle till Centralen, för att polisen spärrat av det området.

Tydligen så stod det någon uppe på en hög byggnad och tänkte hoppa om de inte gjorde som han sa...

Det var nått sånt skit iallafall!


Nu ska jag iallafall jobba as mycket den tiden det är kvart tills jag ska sova!


Av Linnéa - 29 mars 2010 19:25

Att nya säsongen av "Americas Next Top Model" börjar idag!

Klockan 20.00 på 3an!

Lätt att man ska kolla. Lixom jag älskar verkligen det programmet! O___O<3

  

Av Linnéa - 29 mars 2010 18:56

Ohh jag är så stressad!

Måste verkligen jobba med uppdraget som ska vara klart att redovisa imorgon. Men som ni ser så sitter jag inne och bloggar istället! ;___;


Men dagen har väl varit... Sådär.

Har iallafall tagit vara på varenda liten minut av skoltiden och jobbat *host*

OCH SÅ REDOVISADE JAG I SVENSKAN! omgeee!

Och det bästa av allt var typ att Marie-Louise (min SV lärare) började berömma mig direkt när jag kom! :D

Hahah och hon är väldigt... Uhm Svårflörtad så det var bra! :'D

Och sen sa hon att jag var "Min morot idag!" Och jag fatta ingenting.
Så hon förklarade att alla lärare brukade samlas när alla andra gått hem och prata och sånt, och de började alltid med att berätta det bästa med dagen. (Fråga mig inte varför det heter Morot, men det hette tydligen det)

Men då skulle iallafall Marie-Louise ta upp att mitt SV steg 16 var helt amaaazing! *stolt* :'D


Iallafall så kom jag precis hem ifrån Bild och Form som jag och min älskade Åliviah går på varje måndag! :'D


Nån random bild Sassa tog på mejj och Älinah <3

Twwwwins? XD

             

Av Linnéa - 29 mars 2010 07:48

Usch vad tråkigt det är här... INGEN I MIN KLASS HAR KOMMIT ÄNN. :C

Men iallafall så ska jag försöka jobba som fan. Måste bli klar med allt typ.

Vi har redovisningar imorgon och jag är inte änns klar med mitt uppdrag. Och så lovade jag Elin att jag skulle redovisa i SV med henne... Thihii ska försöka hinna klart!

Iallafall så läser jag Fokis blogg nu... Och O-M-G jag vill också till Tokyo!!! <3 Ser så härligt ut ju!

Skapa flashcards