Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Linnéa - 30 mars 2010 22:01

Min första gästbloggning EVVAAAH vill ni väll inte missa?

Tänkte väl det ;)

Gå därför in på här! :D


Alice i underlandet var rätt bra faktiskt btw! :D

  

Löööve him <3

Av Linnéa - 30 mars 2010 21:30

Blir så jävla ledsen.

Sitter och bölar och är arg på allt och alla just nu.

Så jaha - nu ska jag tydligen inte till Skåne på påsklovet... Det blir väl att vara hemma och ruttna iallafall?! Eller iallafall åka iväg till Stockholm några dagar...

Gaaaahh... ALLTING bara skiter sig för mig,

Av Linnéa - 30 mars 2010 18:48

Äntligen blev det stan med Älinah!

Har inte orkat vara så mycket på stan under vinter... Har varit så deppig *host*

Nejmen så jag och Älinah bestämmde oss för att köpa årets första sommarskor!

Sen kom både hem med varsina av de här snyggingarna:

 

Och så hade jag pengar över så var tvungen att köpa lite till...

Nejmen bara nagellack och mascara! :)  


Nu ska jag kolla på "Alice i underlandet". Har lixom inte sett den änn...

Så ni som kollat på den, Är den bra? :D

Skapa flashcards