Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Linnéa - 31 mars 2010 22:13

Det är mitt hösta antal hitills! :'D Oh rätt bra för att bara haft bloggen i knappt 2 månader... Tycker JAG iallafall! :D

Hoppas ni kommer tillbaka också! Så vi kan slå 100 någon gång! :)

Kom precis ut ifrån duschen och ska snart gå och lägga mig tror jag... Har en sån jävla huvudvärk just nu så jag kan knappt tänka... XD

Btw, så åkte Elin till London idag... D': Omg är såååå avundsjuk. Skulle egentligen också till London under påskhelgen.. Men blev ju inte så :'/

Jaja... Life sucks sometimes.

Men dte är bara att gå vidare.. Hahah :D


PUSS PÅ ER!   

Av Linnéa - 31 mars 2010 20:33

Jag tittar iallafall...

Sjuuukt kasst program egentligen. Men ja, ändå sitter jag och glor på det!

Men jag måste erkänna att jag blev helt kär i han... Den blonda killen Simon!

hahah as skön människa som vägrar gå ut om han inte tycker att han är snygg. (Y)

  

Snart börjar ju Andra Avenyn som jag ska vara så duktig och följa! :'D

Någon annan som ska se det? :D



Av Linnéa - 31 mars 2010 18:45

Ny kategori!

Och rubriken beskriver väl allt? :) Alltså Vem bar den bäst.

Så kommer jag lägga ut några bilder på kändisar med samma/ungefär likadana kläder och jag + ni får säga vem som bar kläderna bäst! :D

Okey, låt oss börja:


             Reese Witherspoon mot Jessica Simpson?

 

Själv tycker jag att Reese passade mycket bättre i klänningen. Och jag tror det har med längden på klänningen att göra. Jessicas klänning gick ner över knäna och får henne därför att se kortare ut - vilket inte är sådär jäääätte fint.



  

                       Blake Lively mot Selena Gomez?

 

Här gillade jag Selenas mera avslappnande stil! För det kändes mera som vardagskläder som man kan kasta på sig för att bara gå på stan. Inget märkvärdigt! (;

 


  

                Blake Lively mot Beyoncé Knowles?

 

Ohh det här var svårt. Jag tyckte att den såg helt rätt ut på båda. Så därför får Beyoncé's skor och accesoarer avgöra det hela! Så Beyoncé vinner den här duellen, enligt mig! :)



Sååå... Nu har ni fått sett vad JAG tyckte, nu är det eran tur!

Vem bar den bäst tycker du? :D

Släng in en komentar och berätta, vettja'! :)

Av Linnéa - 31 mars 2010 13:10

Så allihopa, ikväll kommer en ny kategori som alla får vara med och säga vad ni vill / tycker! :) Så kom tillbaka då för att göra eran röst hört!


Just nu sitter jag och skriver på mitt manus igen.. Det måste bli klart efter påsklovet! :/

Sen ska jag käka och måla om naglarna i nått skojj mönster... Har ju typ inga nagellack här hos pappa, så får använda de fula färgerna som står längst in i mitt skåp >____< Ni får väl se resultatet senare! :D


Av Linnéa - 31 mars 2010 11:02

Idag har jag sådär ont i huvudet igen >_<' Asså det ilar överallt så fort jag bara rör på huvudet. Det är inte så skojj, nej :(



MEN JAG MÅSTE TA UPP ATT DET INTE ÄR NÅGON VANLIG DAG IDAG!

Gissa vem som fyller år? :D

Det är VÄRLDENS bästa basist, Nämligen Georg Moritz Hagen Listing!!!

Så grattis på 23-års dagen Geooooorg! <3

  

                                                Nawwww <3

Skapa flashcards