Alla inlägg under mars 2010

Av Linnéa - 9 mars 2010 08:17

Hahah usch på det. Nejmen, jag är jätte trött ju!

Vi börjar om 10 - 15 minuter >___<

Thiihhi, fast jag går juh på en friskola så vi jobbar inte likadant som alla andra :) Så det är chill :*


Men idag vid halv 3 ska jag ta blodprov igen! USCH.

Seriöst jag är jätte rädd för det...


Av Linnéa - 8 mars 2010 18:37

Nu är jag hemma hoss pappa, och har precis ätit. :D

nice (Y)


Och jag var inne på någons facebook och hittade sedan den här sidan. :'D

Fanns massa coola bilder där ju!

          

Jag tyckte dem var jätte coola! Fatta att någon orkar sitta och rita sådär + att man sedan måste ha händerna EXAKT rätt. :3


Sen fanns det vissa saker som det här:


  

Som verkligen inte är kul alls.

Hallå, det här är 2000-talet!? KILLAR KAN HA LÅNGT HÅR OCH SMINK UTAN ATT BLI SEDDA SOM TJEJER.

       >_________________________________________<'


Av Linnéa - 8 mars 2010 10:50

Hej, nu ska vi gå och äta!:)

Puss // Sassa

Av Linnéa - 7 mars 2010 18:20

Såååå, nu är jag en en gång hemma ifrån Anna (Y) <3

Alltså GUH, vad veckan har gått snabbt.

Hela första dagarna har bara varit "förberedelse" och Längtan! Ända tills torsdagen kom och konserten var!

Sen har jag inte gjort något speciellt än att vara med Anna och gråta, fast tiden går snabbt då med ;)


Så idag har vi faktiskt spelat monopol! HAHHAHA, de starka minnena ifrån en sommar för länge sen, när vi satt i båten och körde det om och om igen blev för starka, så vi bara var TVUGNA att köra det igen.

HAHAH och jag fick AS mycket skulder... som alltid förr (A)

  

           ANNAS PENGAR.                                   MINA PENGAR.

                               Eyy vaddå inte fuska, Anna? D:


Av Linnéa - 7 mars 2010 12:35

Asså usch på att jag sover för länge.

Egentligen är det juh inte länga, bara till typ 12-1 på dagarna när jag är ledig. XD

Man missar juh så mycket. D:


Jag har varit jätte mycket med Anna den här veckan :D Och ska inte heller idag gå imot trenden ;)

Här har vi ju en het liten bild på Anna å meiii XD<3


                                    

Av Linnéa - 6 mars 2010 22:22

Så japp, snart är lördagen slut... Och snart blir det juh skola igen! Gaaah, lixom gå upp halv 6 på morgonen igen? O_O

Hur ooorkar man ? D:

Men jag var iallafall med Anna hela dagen :D

Mycket skojj ;)<3

 

Och vi var ute och "solade" i skogen.. 

Det är så himla mycket snö fortfarande så vi blev as blöta om benen när vi gick dit HAHAHA XD

Men anyway, massa nice dag :D

Ska logga ut en stund nu, men kommer nog tillbaka lite senare :*  

Av Linnéa - 6 mars 2010 13:47



Så, nu sitter jag hemma hos Anna och typ... Skickar alla videos jag filmade under konserten till henne. ;) Medan hon är nera och äter.

Asså SHIT. Det känns fortfarande bara som en dröm att jag såg Tokio Hotel för bara 2 dagar sedan. <3


Guh, jag är typ as trött också, för jag var inne på datorn till halv 5 inatt, och mamma väckte mig vid 10 >_____<'

USCH PÅ DET. Haha :)


Av Linnéa - 6 mars 2010 00:52


Mejj und Anna! Vi var SÅÅÅÅ taggade. Innan konserten alltså.


                                     

Whata' moooment! :D<3


Btw, fick äntligen min signerade skiva igår, WOHO :D

Signerad av både Bill, Tom, Georg & Gustav! :DDDD <3   


woooow.. Nu ska jag in på Omegle och snacka med random folk! SEEYAH <3


Ovido - Quiz & Flashcards