Alla inlägg under april 2010

Av Linnéa - 6 april 2010 19:02

Nu är Jag tillbaka i min farbrors lägenhet och väntar på att datorn ska bli ledig. Har iallafall köpt mycket Tokio Hotel saker! Woho. :'D Så jag uppdaterar snart ;) Puss så länge,

Av Linnéa - 6 april 2010 11:25

Sådär! Nu är jag inne i nån tunnel här inne i Stockholm... Det blev verkligen skit varmt i bilen, för solen lyste. (y) Så det blir nog bra väder! Ska iallafall hem till min farbror och lämna mina saker. :)

Av Linnéa - 6 april 2010 00:22

Jag skriver faktiskt det här inlägget via mobilen för att se om det funkar!Så vi får hålla tummarna att det skickas iväg nu då! ;) Iallafall, så har jag inte gjort så mycket de senaste timmarna. Har bara försökt sova... Och lekt med min katt. Kul liv, right? (a) Nu MÅSTE jag egentligen sova. D: Så jag ska nog ta och göra det... Snart! :'D Oh jag kom på... Jag kan nog inte lägga in bilder om jag gör på det här sättet. :3

Av Linnéa - 5 april 2010 20:50

Har precis käkat kebabtallrik. Jag har inte ätit det på flera år för jag har alltid mått så illa av det. Men idag vågade jag mig på och smaka det igen!
Och... Ja, det var inte så gott, men jag blev mätt iallafall.
Har liksom BARA käkat feta saker idag... Måste ju skärpa mig nu!

  
Btw, så blev det ändringar. Ska bara till Stockholm i 2 dagar. Men det räcker nog! :D Iallafall så åker jag tidigt imorgon och ska ha med mig datorn. *pusta ut*


Sååååå, är det någon som kollar på Top Model?

Av Linnéa - 5 april 2010 17:00

Så, nu är jag tillbaka efter en tråkig fika med pappa, Tove(pappas tjej) och Sara(lille syster).

Blev nån fransk chockladkaka och en cola:

Euw, äckligt det ser ut.

Innan det hade jag inte ätit på ett dygn, så har väldigt ont i magen nu. :3


Nu ska jag iallafall börja packa. Ska ju till Stockholm i 3 dagar!  

Så det blir massa saker som ska med! Så, see yah later!

Av Linnéa - 5 april 2010 13:14

Men nu kommer det mera snö! USCH.

Jag vill ha sommar och sol såklart! Kunna vara ute... Utan att frysa ihjäl och få massa snö på sig.

Men ja, vi får hoppas att den inte lägger sig iallafall!


Idag så kommer min pappa att tvinga ut mig och hitta på någonting med dem. Antagligen så kommer det att vara tråkigt och jag kommer dö. Så jag vet inte om jag kommer kunna uppdatera förens ikväll..

Men annars syns vi då! :D


Var tvungen att slänga in en bild oxå, för att inlägget inte skulle bli ALLT för tråkig... Så, Känner ni igen bloggerskan? ;)

                                   

Av Linnéa - 4 april 2010 21:29

Sitter och lyssnar på den här låten... Och försöker lära mig den helt utantill.. Går ganska bra eftersom att den är på svenska och inga jätte svåra ord och är ganska förutsägbar! ;)

Plus att det är min vakna med the voice idol som är mamman! Yeyy :D


Btw, så är det precis en månad sen jag var i globen och såg Tokio Hotel för andra gången irl! <3

  

Det friar vi med en sååå söt bild från Devilish-tiden! <3

Av Linnéa - 4 april 2010 19:15

O-M-G vad sorglig den var! Förstår verkligen varför Bill bölar till den. :(

Och slutet var det sorgligaste... Hahaha, ni skulle ha sett hur jag satt och böla.. (A)

Nu SKA jag faktiskt kolla igenom massa gamla bilder! Sen blir det väl mat och så ska jag och pappa fylla i massa tråkiga papper... >___<'

Yaha, är det någon som vet om det kommer något bra på tv ikväll? :D

Annars ska jag nog kolla på 2012... Fast jag vet inte om jag vågar det... *tihih*

  


Ovido - Quiz & Flashcards