Alla inlägg under april 2010

Av Linnéa - 4 april 2010 15:16

Så, nu har jag precis käkat och pappa har äntligen köpt en spegel till mig! Fast den var guldig... Så jag vet inte riktigt om den kommer passa i mitt rum.


Har iallafall städat HELT frivilligt och sorterat kläder + skor! :D

Så nu ska jag kolla på The Notebook. (Mathilda hitta någon hemsida där man kunde se den på datorn.)

Får väl se om jag gråter någonting då! ;)

    

Av Linnéa - 4 april 2010 11:11

Vad skönt. Nu är statestiken som den ska, och jag är lycklig! ;D

Idag kommer jag inte göra någonting annat änn att låtsas plugga... Och istället sitta vid datorn.

My family ska typ nånstans och köpa lite möbler, men jag orkar inte följa med.

Så en väldigt tråkig dag har jag att se fram emot. >_<


Btw, så hittade jag den här riktigt ÄCKLIGA bilden -

                  

Nån som vet vad det är? O_O

Tydligen så ska det vara en mus, men det kan ju inte stämma! usch usch usch... Kolla på händerna och fötterna. Det ser ju nästan ut som en människas!? Creeeeepy,

Av Linnéa - 4 april 2010 00:41

Jag gick precis in på bloggen igen för att göra ett godnatt inlägg, och då kollar jag in statistiken och varje dag står det "0".

O-M-G. INte för att det spelar sån stor roll egentligen hur många som kollar. Men jag vill fortfarande se och kolla om statestiken kommer att gå upp, eller ner!

Och om det inte ändras så kommer jag antagligen dö eller något i den stilen.

Men nu ska jag iallafall sova.

Så PUSS HEJ!   

Av Linnéa - 3 april 2010 22:28

Även fast jag vakna vid 12 idag så är jag as trött nu vid klockan halv elva.

Vafan är det med mig!? O_O

Har iallafall fått 4 påskägg och massa godis. Och pengar! *woohooo* Trevligt trevligt har det varit! :)

Hade tänkt att kolla på "The Notebook" nu.. Men jag skulle antagligen inte förstå någonting i det här tillståndet...

Får skjuta upp det tills imorgon istället! ;)


Asså GUD vad skönt det ska bli med påsklov! As nice att Sportlovet och Påsklovet är så nära inpå! ;)


Av Linnéa - 3 april 2010 15:52

Shooo! :)

Kom precis hem ifrån mamma. Hämtade 5 stora kassar med massa kläder som jag inte tar med när jag bara bor hos pappa i en vecka och lite av förra vårens skor.

  

När jag ska till Stockholm måste jag verkligen leta efter nya vårskor! Ska använda mycket converse tror jag.. ;)


Nu ska jag iallafall byta om till lite "finare" kläder och sen åka iväg.

Seeyah! :D

Av Linnéa - 3 april 2010 12:06

Så, nu är jag vaken! Fast är fortfarande väldigt trött. Var uppe till klockan 4 och snacka, och så har jag fått väldigt lite sömn...   


Idag så händer väl inget särskilt. Ska hem till farmor och farfar där hela min släckt kommer vara.

Än så länge har jag inte fått något påskägg. Damn it *slår huvudet i tangentbordet*


Så nu blir det väl att hoppa in i duschen och göra sig iordning!

Hare´ göööött :D

Av Linnéa - 2 april 2010 20:23

Var inne på tradera och såg den här när det bara var 25 minuter kvar:

  

OMG! :D För 75 spänn med frakt!

Den är 88 x 55 cm stor! :) AAAAS BRA. Är så glad! :D<3

Av Linnéa - 2 april 2010 17:50

Sådär...

Det blev typ många där. :3 Liksom massa ifrån både pappas släckt och hennes släckt. Tillexempel så kom pappas 2 lillebroshor ifrån Stockholm. Så nu är det bestämt att jag och Sara ska ner dit på tisdag och sova till onsdagen!

Då ska jag shoppa som FAN! :D


Och nu ska jag sitta här och och ruttna i en timme. (Eyy hinner man förvandlas till jord på bara en timme?o_Ô)

Ända tills pappas broshor kommer igen. (Y) Niiiice niiice :D

   

As gamal bild på Micke, Nichlas(mina farbröder) och mej i ... Marocko O_o

Skapa flashcards