Alla inlägg under april 2010

Av Linnéa - 2 april 2010 14:32

Jag och Sara (syrran) tog massssssa flumm bilder. Massa skoj :D

Ni får se några som är väldigt seriösa *host*

 

     

  

Mitt hår är sepe ful. Men anyway!

Nu ska jag hem till min låtsas mamma för första gången *omg*

Så, hejdå för ett tag! :)

Av Linnéa - 2 april 2010 12:55

Jag fick höra av en kompis igår att Robert Pattinson, Kristen Stewart och Taylor Lautner kommer till Sverige i sommar!

Blev såklart aaaaas glad och sprang ut till pappa direkt och sa att han var tvungen att stjutsa oss till Stockholm då!

Men sen kom jag på nu i efterhand, att det kanske bara var ett april skämt?!

Fyfan för den som kom på det isåfall. :(

Vet nån av er om det ryktet stämmer?

  

Av Linnéa - 2 april 2010 11:26

Det är Fredag idag, right?

Och jag slog mitt rekord på 250 redan igår! Så mitt nästa mål är.... 300 unika besökare! Tror ni jag klarar det? (A)


Iallafall så har jag precis vaknat och ska knata upp och få i mig lite frukost. Usch, någon mer en jag som hatar frukost?! :(

Sedan vet jag inte vad jag ska hitta på! Kaske blir det stan? ;) Vad ska du göra? :D

Av Linnéa - 1 april 2010 22:30

Nejmen, jag photoshop'ar... Shalala!

Jag suger på det, för jag typ PS'ar aaaaldrig. Värsta nybörjaren är jag! :(

  

Tom oredigerad                                 Tom redigerad med Bill sminkning! :)

 

Så tvillingarna Kaulitz är rätt lika, visst? ;)


Av Linnéa - 1 april 2010 20:13

*räcker upp handen* Nejmen det programet är inte riiiktigt lika bra som de kunde ha gjort det. Men ändå rätt kul att följa!

Så, ska DU titta? :D

  



BTW, så har jag än så länge 211 unika läsare idag! :D Ska mitt nästa mål vara 250? :)

Av Linnéa - 1 april 2010 18:45

Är det någon mer än jag som är sådär otroligt lättlurade!?

Typ hela dagen här jag gått in på bloggar och jag går på ALLTING ju.

Typ:


-En TH bloggerska hade blivit lurad på en annan blogg att Prinsessan Madeleine var otrogen mot Jonas tillsammas med Gustav Schäfer. (trummis i Tokio Hotel)


-Falsksanning har nu avslöjat vem hon är och tydligen så är hon Amir och Alexandras kompis - Rosanna! Fast jag är fortfarande lite osäker på om det är är ett aprilskämt.. Jag menar, Varför inte?! Hon om någon måste ju veta allting om alla bloggare men ändå... Man hänger väl inte ut sina vänner?  Men vi får vänta ock se tills imorgon! ;)

 

-Kissie ska nu ha blek arslet... WTF!?  Asså det kan väl inte vara sant? -.-'

 

Sen har mina kompisar försökt blåsa mig typ hela dagen >____<' Fast de kom inte på så bra "skämt"´... Så av dom blev jag inte så lurade (A)


Anyway. Har ni blivit lurade änn? ;)



Av Linnéa - 1 april 2010 15:00

  

Jaaa, nu var det nästan en vecka sen förra gången. Så jag slänger in en Hiss & Diss nu! :)


Hissar:

 

+ Jag vill börja med att hissa att det är 1a april idag! Även fast jag är lättlurad och alltid går runt och är rädd den här dagen så kan jag inte låta bli. Liksom egentligen, hur awesome är det inte att ha en HEL dag då man går runt och "ljuger"? :D

 

 

+ Min nya hårspray! Jag köpte ju en ny sorts hårspray jag inte testat förut, och det var den gröna Taft från Schwartzkopf. Jag ÄLSKAR den, för den håller verkligen hela dagen! :D

Så ni som letar efter en bra hårspray, tycker jag ska testa den! :O

                       


 

+ Vakna med the Vocie! Jag har blivit helt beroende av det under de senaste veckorna. Och den tiden jag varit hemma från skolan har jag gått upp vid 7-8 på mornarna för att ligga i soffan och titta på det! Jag tror det är för att dom alltid har så spännande gäster... Och för att jag faktiskt innerst inne vill bli radiopratare! *omg*

  

 

 

Dissar:

 

- Att typ ingen kommenterar min blogg! :( Även fast jag har haft över 100 stycken här både idag OCH igår, så kommenterar ni knappt! Är det för att bloggen är så tråkig eller? ;/ Isåfall får ni gärna säga vad jag ska göra bättre! Jag är rätt bra på att ta kritik (A)

 

 

- Huvudvärk / Att vara sjuk när det är lov. Behöver jag änns säga någonting mer? Ni fattar... D: Att vara sjuk - SUGER och särskild när man är ledig och skulle kunna hitta på så mycker roligare saker. :(


 

- Stephenie Meyers nya bok! Ja, för er som inte redan vet det så skriver ju Twilight-författaren en 5:e bok just nu! Som kommer ut i Juni. Och det låter ju jätte bra för alla oss Twilight-älskare. MEN, den nya boken ska handla varken Edward, Bella eller Jacob, utan hon Bree som var med en koooort stund i 3:an (Ljudet från ditt hjärta.)

Så om jag inte minns fel så är det hennes version av bok nr 3. Booooring. D:

                   

Av Linnéa - 1 april 2010 11:16

Nu ska jag ligga och glo på New Moon och gråta sönder när Edward lämnar Bella.

JUSTE, Vad är du - Team Jacob eller Team Edward? ;)

               

Skapa flashcards