Alla inlägg under april 2010

Av Linnéa - 1 april 2010 09:52

Jaaa tydligen..

Ni vet han "Jingelmannen" på Vakna med the voice?

Han iallafall ska tydligen vara med i Lady Gaga's nya munsik video! Några bilder ifrån Sverige ska ju tydligen vara med!

Nu vet inte jag om det här tillochmed kan vara ett april skämt... Eftersom jag bara tittade tills klockan 9. Men iallafall!?


Och Katrin Zytomierska var där och snackade också... Massa skit om Kissie... Och nu började de också snacka om Dennis M! O_O

Kissie är EN sak att snacka skit om, men när det kommer till Dennis blir jag fan förbannad! Nejmen jag typ älskar Dennis! :D

  

Btw, så fyller han år idag! Alla grattar ? :)

Av Linnéa - 1 april 2010 09:38

Jag nådde mitt mål redan igår! Hade 122 unika besökare! *döööör*

Nejmen för mig är det mycket coolare än vad det låtar! (A) Så jag hoppas det håller i sig och att ni kommer tillbaka! *thihi*


Jag blev hemma idag också... >_> Min pappa antog att jag hade lika ont idag som jag hade igår och lät mig sova... Rätt skönt, bara att jag får ångest nu eftersom att jag skulle redovisat mitt uppdrag i Biologi idag! Så nu måste jag sitta ensam med en lärare och berätta om Preventivmedel, Graviditet, Befrukting och om Hetro-, Homo-, Bi- och Transexualitet.

Ser fram emot det! *hoooost*


Ovido - Quiz & Flashcards