Alla inlägg under april 2010

Av Linnéa - 20 april 2010 15:37

Hello there! Har nyss kommit hem och slängt mig på soffan med datorn i knät. Jag är så sjuuukt trött och ändå så måste jag lugga för att jag har en redovisning i Biologi det första jag har imorgon. Såååå kul!

Men iallafall så ska jag ta mig något att äta nu och glo på tv! ;D Och ikväll så kommer det några ifrån Katthemmet där vi köpte våran katt för att kolla så han har det bra samt ge oss massa bilder på honom! :)

  

Av Linnéa - 19 april 2010 21:27

Andra säsongen / filmen brukar ju aldrig vara lika bra som 1:an, och jag tycker verkligen inte att svenska Hollywood fruar har blivit bättre sedan Anna Anka slutade. Alla vet ju att det var hon som det skvallrades mest om, och nu vill jag veta vad ni tycker?

Vem ska bli den nya "Anna Anka" av våra nya Hollywood fruar? ;)

Maria ?


   

Päivi ?


 

Lena ?


  

... Eller Suzanne ?  

Av Linnéa - 19 april 2010 18:45

By the way så var jag inne på H&M och hittade ett enkelt, svart och långt pärlhalsband för endast 29.50 :-

Så jag kunde inte låta bli att köpa det! Blev så chockad för de senaste pärlhalsbanden jag har köpt har kostat mellan 70 - 150 kr. Så snacka om att detta var ett fynd. :D

           

                                       (Suddig mobil bild...)

Av Linnéa - 19 april 2010 18:22

Nu är jag hemma efter en lååång dag!

Har haft det väldigt kul i skolan - förutom en lång föreläsning om optiska instrument! NO = Inte min grej.

Iallafall så gick jag och Sassa till stan.

  

Vaaackra Västerås! *not*


Sedan när Sassa skyndat hem till sin träning så satt jag på Växhuset och väntade på att min Bild & Form skulle börja!

Och väl där så började jag skissa på någon ballerina-liknande människa som jag ska rita en stor tavla med.

  

Ni får en slarvig ansiktes skiss som smakprov!


Av Linnéa - 19 april 2010 07:43

Nu sitter jag här i skolan igen, och Sassa är här brevid!

Fast jag skulle gå in på google men det funkade inte! Liksom GOOGLE funkar inte!! *PANIK*

Men anyway, nu ska jag in på Facebook och mata mina fiskar <3  

Av Linnéa - 18 april 2010 21:09

Jag älskar det programet! Och jag förstår inte hur dem varje gång kan komma på nya roliga "skämt".

Men jag vet fortfarande inte vem som är min favorit av de alla komikerna...

Har ni några favoriter? :D


Nu ska jag iallafall kolla på "Ballar av stål". Skoj *inte*.  

Av Linnéa - 18 april 2010 18:25

Var inne på youtube och kollade på random videoklipp. Då hittade jag det här som alla måste ha sett eftersom att den är ifrån 2007. Men den var sjukt cool så jag tänker lägga upp den iallafall! ;)

Den var rätt läskig... Tänk att ha en sådan lite streckgubbe i datorn! x'D

Av Linnéa - 18 april 2010 14:33

Har setat framför tv'n med datorn brevid mig och kollat vidare på "Buffy".

Och så kollade jag ut och såg att det kom vita prickar ifrån himlen. Jag trodde först att det snöade men nejdå! Det haglade!

Creeeepy ;3 Det brukar väl inte hagla vintern? Då betyder väl det att vintern är heeelt över? :D 

Ovido - Quiz & Flashcards