Alla inlägg under april 2010

Av Linnéa - 15 april 2010 10:49

Oh yeah, jag har äntligen tagit tag i både min matte och spanska!

Fast just nu så kan jag knappt tänka. Har gjort typ 4-5 hela arbetsblad om Ögat och gjort ett papper med matte och faktsikt liiiite spanska! Applåd? ;)

Nu ska vi iallafall käka lunch! Tror det blir spaghetti och köttfärssås, så idag kan jag äta!


Sen efter maten har jag någon slags Musik föreläsning, då man ska hålla på med takter och sånt... Får se hur det kommer gå!

Hej så länge! :)

Av Linnéa - 14 april 2010 22:28

Så, imorgon är det sista gången jag går till psykologen, hoppas jag!

Min mamma kommer iallafall och hämtar mig, så uppdateringen lär bli väldigt seg... Men iallafall!

Kom precis ut ur duschen.. Och nu har jag jätte tråkigt! Fast jag sitter och snackar med random människor på msn! Typ en tjej som bor i Hamburg. *SÅÅÅÅÅ avundsjuk* Nu ska hon lära mig tyska, önska mig lycka till! ;D

  

Av Linnéa - 14 april 2010 19:18

Antagligen så är det möjligt, eftersom att jag sitter framför den varje kväll! Varför gör jag det nu, när jag nästan hatat att kolla på TV innan? Jag har ingen aning... Kanske för att det kommer så bra program den här säsongen?

Men ikväll blir det att kolla på "Anna Anka söker assistent". Hahah go Simon! *tror han hette så*

Och sedan klockan 21.00 så börjar ju Andra Avenyn! :)

  

Någon som ska kolla på något av de? ;D

Av Linnéa - 14 april 2010 18:02

Guh vad varmt det har varit idag! Jag blir såååå glad! Det är ju inte långt kvar tills den riktiga sommaren nu. Man har ju väntat på sommaren ända från att det första lövet börjat falla, och snart är den äntligen här! :D

Så, jag köpte ingenting på stan! WOHO, bara en glass.

                       

Yummieeh.. ;D


Btw så har jag faktiskt varit på Föreläsning idag! Det var rätt läskigt och jag fattade inte speciellt mycket när läraren började snacka om olika ögonfel... :3

Sedan hade jag PH! (Personligt handledar samtal) Då man en gång i veckan sitter och planerar med sin lärare... X3

Jaja, nu ska jag äta!


Puwss,


Av Linnéa - 14 april 2010 15:45

Än så länge har varken hon eller jag köpt något! Men Sassa ska! (inte jag ... bara något litet.. Ska ju spara alla mina pengar tills sommaren.. *host*)

Vi ska iallfall köpa oss varsin glass nu! Så, hörs sen! <3

Av Linnéa - 14 april 2010 07:46

Ingen i min klass har kommit än.. *sad face* Möjligtvis Rasmus, men han är väl i Cafeét tror jag... :3

Iallafall så står det några gubbar nedanför huset och blåser bort grus och sånt... Väldigt irreterande eftersom att det låter jätte mycket. >_>


Jag har ingen aning om vad som händer idag... Men jag och Sassa ska iallfall gå på stan!


Btw, NU kom Älinah, och hon sa att hon sett min drömkille på mtv som hete Tryggve. *ASG*


Ha så bra! :)

Av Linnéa - 13 april 2010 21:04

Gooosh, jag missade "Dating in the dark". *dör* Både jag och Mathilda trodde det började kl 21.00 så när vi satte på TV'n så förstid vi ingenting när det inte var DITD där... >_>

Men jaja... Får väl kolla på det imorgon på 5ans hemsida.

Sen blir det iallafall Cougar Town! :D Men tills dess tänker jag sitta och och tjura framför msn! ;/


   Puwss så länge! :*

Av Linnéa - 13 april 2010 15:30

Har varit jätte trött hela dagen, så jag har typ inte kunnat jobba alls... Skrivit tyå två rader på hela dagen. Greaaaat *not*

Men jag och Sassa har suttit och flummat! Och Sassa gjorde en mycket fin hatt till mig:

Hahaha *asg* Såklart så hade jag på mig den... I 5 minuter innan den gick sönder! :(


Och sen när vi skulle hem så mötte vi Ida på busscentralen.. Och någon galning o grön keps som glodde på oss. Sedan hoppade han på Idas buss... Stackare ;/

Nu är jag iallafall hemma och är jätte sugen på glass! Det är ju SÅÅÅÅ fint väder idag! :D

Min katt sitter i fönstret och spanar. Han typ älskar att sitta och iakta människor. ;D


Ovido - Quiz & Flashcards