Alla inlägg under april 2010

Av Linnéa - 12 april 2010 19:22

Måndagar är ALLTID så jobbiga... Och man är alltid överdrivet trött!

Men jag hann jobba liiite idag faktiskt! *yey* Men jag + Älinah + Sassa satt mest och filma och flumma.

Men efter skolan så var vi på stan! Jag köpte faktiskt ingenting eftersom att jag håller på att spara alla mina pengar till sommaren, men det var skoj iallafall!


Sedan följde Älinah med mig på bild&formen, eftersom att Åliviah dissa den! :(

Och tillsist följde Älinah med hem till mig! :)

Men nu har hon åkt och jag ska snart kolla in top model!


Ni kan få lite random pic's från den gångna dagen! ;)

 

Sassa gjorde lös fläta i mitt hår...


Som jag sedan dissade.. Mina ögonfransar ser ju långa ut?! O_O


Får 4ever! *asg* Ey... Mitt står upp och ner? :/


Älinah testade en barn cykelhjälm på Stadium typ! (Y)


Tillsist; vi är hemma och Älinah leker med min otroligt fula katt! :)

Av Linnéa - 12 april 2010 07:45

Nu sitter jag i skolan och bara jag, Sassa och Paow är här!

Jag vet fortfarande inte om jag har det där seminarium's saken idag. *hoppas inte*

Men idag ska jag iallafall första vara i skolan, sedan åka hem till min farmor och farfar och tillsist vara på bild och form!


Sassa letade fram fula djurbilder åt er. Enjoy!


       

Heeeeta, visst? :3 

Av Linnéa - 11 april 2010 20:15

Följde med hem till mamma och hämtade lite saker!

Har ju nästan flyttat hem till pappa på heltid, eftersom att det är närmre till skolan + stan + kompisar! Mycket smidigare. :D

             

Alltså USCH, vilka tråkiga färger det är ute nu... Kan inte allting börja blomma snart? :/<3

Av Linnéa - 11 april 2010 15:18

Min farmor och farfar kom precis över hit och hade köppt några tidningar till mig och min syster.

Dom har inte riktigt accepterat att jag faktiskt inte är ett barn längre och köpte två Julia tidningar till mig... Tack. *host*

Men iallafall så bläddrade jag igenom dem lite snabbt och i båda tdningarna var det Tokio Hotel affischer!

Awesome, för jag har inte dom affischerna här hos pappa! Därimot så finns dom i mitt rum hos mamma. Men whatever!

så tack iallafall farmor och farfar. ;D

Av Linnéa - 11 april 2010 13:38

Usch vad jobbig med skola imorgon >_<

Jag tror jag har någon bedömningsredovisning eller någonting som jag verkligen inte kommer att vara berädd på! :( Men ändå ska det bli grymt kul att träffa alla igen!

Men min skola är ju lite annorlunda för alla jobbar liksom självständing och man får vara vart man vill inom skolans område och plugga! Så första dagen tror jag att jag + alla tjejerna i klassen ska sätta oss i ett öde rum och bara snacka/flumma! (A)

Jaja, nu ska jag leta lite saker inför min och Annas lilla hemlighet!

Mohahahaha,   


Medan kan ni få 2 bilder ifrån TH konserten 4/3-10, på det stora "mekaniska ägget"! Jag vill tillbaaaaka!

Och jag vet, bilderna suger. Men dom är tagna från en mobil-film! <3


Av Linnéa - 11 april 2010 10:41

Ser ni på klockan?

Klockan är lite över halv 11, OCH JAG ÄR VAKEN! Applåd? ;)

Nejmen... Det är tidigt för att vara mig. Men imorgon måste jag gå upp typ kl 6.30 Gah, vad segt med skola igen! ;___;


Men iallafall så måste jag sitta här och råplugga hela långa dagen.

Vad ska ni hitta på idag då? :)

Av Linnéa - 11 april 2010 01:03

Klockan har nyss slagit 1, och jag sitter här som en zoombie och skriver på manuset som måste vara färdigt till på måndag!

Än så länge är jag bara på scen 7. HALLÅ, TAR DET ALDRIG SLUT NÅGON GÅNG!?

Ni kan iallafall få ett litet smakprov ifrån den! Eller rättare sagt - ni kan få prologen! ;)


"Det närmsta man kommer Tokio Hotel om man är en tonåring ifrån Sverige är genom sina drömmar... Där man kan vara nära dem utan massa andra hysteriska fans, och känna sig avslappnad tillsammans med bara dem!

Men för att få uppleva sina drömmar måste man visa styrka, tålamod och målmedvetenhet, vilket inte alltid är så enkelt när någon annan stryper en med sina lögner och man glömmer vad man kämpar för."

  

Hm... Just nu låter det väldigt bra, men imorgon när jag vaknar och ser vad jag har skrivit kommer jag nog ändra en hel del i texten.

Men nu ska jag skriva ännu lite till... Ända tills klockan slår halv 2! Dåååå ska jag sova! ;)

Av Linnéa - 10 april 2010 19:30

Just nu sitter jag med i någon slags mass chatt, på msn med BARA Tokio Hotel fans! Ni kan ju gissa vad vi pratar om? ;D

Men det är faktiskt as kul! :D


Så, nu ska jag snart käka! Är jätte hungrig, har inte ätit ett någonting på hela dagen ju...

Slänger in en outfit bild idag oxå!

 

Det blev Lady Gaga-tröjjan och ett par ljusa jeans!

(var tvungen att täcka för ögonen...)

Ovido - Quiz & Flashcards