Alla inlägg under april 2010

Av Linnéa - 10 april 2010 14:44

Då börjar är det dags att köra Hiss och Diss igen!


Lälläh Hissar:

 

+ Stockholm - mitt andra hem! Nejmen jag älskar Stockholm för att det finns så mycket mera där än vad det finns i lilla Västerås. Butikerna är många fler, har mycket mera utbud och har mera! Jag menar, hur kan man inte hissa det? ;D

 

+ Min stora guldiga läskiga spegel som äntligen hänger uppe! Har försökt övertala mig själv att det inte är någon spökspegel... Och det funkar rätt bra, än så länge iallafall!

                                

 

+ Att det är looooov! Fast just nu är det ju egentligen bara en vanlig helg just nu... Men ändå, det räknas väl till lovet? :3

Hursomhelst att vara ledig på ett eller annat sett hissas högt!

 

Lälläh Dissar:

 

- Missa tunnelbanan och man nästan är ensam på perrongen! Ja, jag missade "tåget" en dag och det i sig gör ju ingenting eftersom att de ändå kommer så ofta! Men att vara typ själv där, när någon alledeles dyngrak snubbe kommer och sätter sig brevid en blir man fan as rädd.. Eller iallafall jag som har en stooor skräck för fulla gubbar. :3  

 

- Att sova bort halva dagarna när man är ledig. Man missar ju så mycket! Liksom när det ändå ÄR lov och man är ledig, varför gör man inte saker istället för att sova bort dagarna... D:

 

- Dennis M, har förändrats som f*n och blivit mera som Kissie vill att han ska vara! Asså, visst han har ett eget liv och vi bloggläsare kan ju inte bestämma vad han ska göra. Men är han blind eller!? Alla snackar ju skit om Kissie och nu har han blivit en del av det. Så, jag hoppas verkligen för hans egen skull att han tänker om och lämnar Kissie!  

  

Av Linnéa - 10 april 2010 12:45

Btw, så vill jag be om ursäkt för att det har varit så tråkiga inlägg här innan.

Jag har helt enklet haft så mycket att göra och inte kunnat komma på någonting att skriva om!

Men nu när skolan börjar igen så kommer det hända mycket! ;D


Just nu sitter jag och jobbar med mitt och Annas lilla projekt! :'D Massa kul är det, ;)


Av Linnéa - 10 april 2010 12:00

Så, nu har jag äntligen klivit upp ur sängen och ska strax börja skriva på mitt manus!

Men först måste jag berätta om min ganska knäppa dröm!


Det var typ som 'Eclipse'/'Ljudet av ditt hjärta', fast bara det att min kompis Anna spelade Bella! Och jag var typ som hennes kompis hela tiden... Asså drömmner var verkligen sjuk! Och av någon andledning så sprang jag alltid med lårhöga stövlar som var alldeles för stora! Så jaaa... Inatt har jag sett Victoria utanför fönstret, bråkat med Bella och kramat Edward! Aaaaawesome? ;)

  

*asg* Och nej - jag ritade iiinte seriöst. XD

Av Linnéa - 9 april 2010 21:30

Kollade precis klart på Talang 2010. Och woooow vilka riktigt bra nummer det var idag! Eller okej... De ända bra jag kommer ihåg var sångnummer men iallafall!

Först hon som sjung med sin bror... Sen hon som brottades och tillsist han den norska snubben!

Liksom Bert Karlsson började gråta 2 gånger!


Nu ska jag kolla på någon riktigt gammal film som heter "Fight club".

Aja... Bard Pitt i huvudrollen, så vi får hoppas på att den är bra!

                      

Av Linnéa - 9 april 2010 16:19

Jag har nästan blivit beroende av Facebook (igen). Och den här gången är det inte alla sidor/grupper som lockar utan dom så otroligt tråkiga spelen!

Jag blev tvingad av en kompis att bli medlem i nått akvarie-spel och nu är jag helt fast i det! :'3

Nån som vet hur man botar det? >_>



Iallafall, så kan ju alla som vill, adda mej på Facebook!<-- Har den hemska visnings bilden... ;/

Av Linnéa - 9 april 2010 12:39

Jag har tråkigt och har ingenting intressant att skriva om, så vi slänger in en kändisarna nu och då!

Jaa, ni käner väl igen Paris?  Hennes vänstra kisande öga-teknik, används flitigt än idag!


Awwieh. Nu sitter tänderna på plats, men annars är Britney Spears sig lik!


  

Allas farvorit vampyr när han var liten, Robert Pattinson såklart!


  

Fräknarna har hon sminkat över, och det röda håret har hon färgat. Annars är hon rätt lik, huh? :D

Av Linnéa - 9 april 2010 10:45

Sorry för att jag inte har uppdaterat på hela kvällen igår, men mitt internet laggade... Så jag missade Bella&Tyra. *cut, cut*

Men NU funkar det igen.   



Iallafall så håller jag och Anna på med ett väldigt, väldigt hemligt projekt just nu. *haha*

Så, om vi lyckas med det, så ska ni få höra vad det är för någonting. ;)

Späääääännande... ;D


                  Btw så hittade jag 2 gamla bilder på oss! *asgarv*

            

             SHIT VA SMÅ VI VAR! Anna & jag har typ samma kläder ju? :3


             

Juste Anna = Panda, Linnéa = Katt. Jätte seriös sminknig, as nice poser- ohyeah!

                  Det här kortet var nog ifrån i höstas tror jag...


         HAHAHA! Anna & jag har förändrats liiiite genom åren, vah? ;)

           



Av Linnéa - 8 april 2010 19:10

Nu var det länge sedan, så vi kör en till "who wore it best".

Ni kan reglerna? ;) Man ska alltså tycka till om vem som bar kläderna bäst! :D



 

                                       Blake Lively mot Georgina Chapman?

 

Jag tycker att Blake bar den bäst eftersom att klänningen såg mera "ungdomling" ut på henne. Hon såg också bekvämare ut i den än vad Georgina gjorde.

 

 

  

                Blake Lively mot Alicia Keys?

 

Det här var svårt... Men jag måste nog säga att Alicia bar den bäst. Hennes axelvaddar såg coolare ut och hennes skor passade mycket bättre till klänningen änn vad Blake's gjorde!

 

 

  

             Ashley Tisdale mot Stephanie Pratt?

 

Hmm.. Jag gillade Stephenies höfter, men ändå får Ashley vinna den här duellen. Den satt mycket bättre på henne och var tagen från en bättre vinkel. ;)

 

 

Så, vad tycker ni? Vem/vilka bar dem bäst? :D

Ovido - Quiz & Flashcards