Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Linnéa - 19 juni 2010 23:15

Oh, kan bara tänka mig hur tråkigt jag kommer ha imorgon förmiddag - kväll. Då är det dags för att åka ner till mitt tredje hem - Helsingborg! Jag ska faktiskt vara där i 3 veckor så det ska bli så skönt, så skönt! :D

Men nu ska jag vara väldigt osocial och faktiskt köra sims 3! *HELT BEROENDE*

  

Av Linnéa - 19 juni 2010 22:33

Awwieh, nu har Sverige äntligen fått sin prins av folket och jag har följt bröllopshändelserna ungefär hela dagen.

Och jag höll själv på att börja böla när jag såg Daniel torka tårarna. Det ända jag inte gillar med Daniel är det att han är så otroligt blyg/osäker så att knappt vågar kolla på Victoria och än mindre röra henne.


Jag minns fortfarande den dagen då jag och min kompis både pratade med henne, gav henne sake och skakade hand med henne tre gånger under en dag hon var i min lilla by!

Hon är verkligen jätte trevlig, så jag önskar både henne och Daniel ett stort grattis!!! :D

Av Linnéa - 19 juni 2010 00:27

Jag har verkligen inte orkat sitta och blogga nu de senaste dagarna när jag kommit hem... Ingen lust alls faktiskt. Istället så har jag spenderat dessa dagar med min underbara granne - Anna - och haft så kul, så kul! ;)

Igår så fotade jag henne inför ett hemligt projekt och intervjuade henne! :D Bilder kommer, var så säkra!


Btw, så kan jag ju lägga upp en bild på världens finaste affärnamn, nämligen BILLA!

  

Ovido - Quiz & Flashcards