Alla inlägg under juni 2010

Av Linnéa - 19 juni 2010 00:27

Jag har verkligen inte orkat sitta och blogga nu de senaste dagarna när jag kommit hem... Ingen lust alls faktiskt. Istället så har jag spenderat dessa dagar med min underbara granne - Anna - och haft så kul, så kul! ;)

Igår så fotade jag henne inför ett hemligt projekt och intervjuade henne! :D Bilder kommer, var så säkra!


Btw, så kan jag ju lägga upp en bild på världens finaste affärnamn, nämligen BILLA!

  

Av Linnéa - 15 juni 2010 18:58

Idag under min lilla flygtripp hem igen så åkte jag över världens mest speciella och bästa stad - nämligen Hamburg!

Jag blev både så lycklig och ledsen när piloten började prata och han berättade att vi just flög över just den stad  där Bill bor i! :( <3

        Linnéa                                    Hamburg                                   Bill

Av Linnéa - 15 juni 2010 16:13

Hej allesammans! Gud vad jag har saknat att sitta framför min kära dator och skriva inlägg efter inlägg... ;3 Men ändå för att ha varit borta i tolv dagar så har jag haft mellan 10-20 unika besökare varje dag! MOHAHA, så ni har inte dissat mig helt!   


Jag har iallafal haft det jätte roligt borta i Österrike - tro det eller ej. ;) Men det har varit så ovant att inte veta någonting om vad som försegått hemma i Sverige!


Det kommer bilder / mera inlägg lite senare. Just nu måste jag bara packa upp och vila lite... Thihiih ;) PUWSS,

             

                                    ^ Så söta har alla hus varit ^

Av Linnéa - 6 juni 2010 15:12

Nu har jag varit här i Österrike i några dagar och det är dags för ett inlägg tycker man ju!Gud, så fint det är med alla berg och jag har faktiskt fått mig en del sol! Och jag måste berätta att det också finns lite söta boys här. Mohaha :'D Det kommer massa bilder när jag kommer hem sedan. PUSSHEJ<3

 
Av Linnéa - 3 juni 2010 09:21

Haha rubriken stämmer. Det här blir sista inlägget på 12 dagar! Jag ska försöka söka upp en dator där nere... Men jag vet inte om jag kommer att lyckas... D:


Just nu springer jag runt i hela huset och kollar så att jag inte glömt någonting. Såååå sorgligt! Har ont i magen också, vilket jag brukar få när jag ska flyga... (A)


IALLAFALL så kommer jag förhoppningsvis hem med fina bilder ifrån min semester. ;D

  

Av Linnéa - 2 juni 2010 20:42

Usch ucsh usch. Var inne på Facebook och såg denna videon på YouTube... Eller, såg och såg - jag hann se i max 10 sekunder innan jag fick kväljningar.

Finnar är bland det äckligaste som finns och särskilt när det är många av dem. Tyvärr så kan man ju inte rå för om man har acne, men den här grabbens acne är ju extrem!

KOLLA PÅ EGEN RISK:

Av Linnéa - 2 juni 2010 18:15

Juste ja! Klockan 18:40 la jag ut ett inlägg igår där det stod att min morbrors tjej för tillfället låg på BB och skulle föda! (Min första kusin.)

Det visade sig att barnet då redan var fött! Mohaha, det kom 18:11 och ingen berättade det för mig, förens min mamma ringde på kvällen.

Här har vi henne iallafall:

                           

                  Första bilden på henne... Tja, nyfödda är aldrig söta... :3



                          

                               Oh my... Värsta kinderna ju! HAHAH, <3

Av Linnéa - 2 juni 2010 17:42

Jag skojar inte. Jag har f*n sommarlov nu! Är så lycklig. Man har ju gått och väntat på det ända sedan det tog slut förra gången! ;D

Men iallafall så måste jag packa en massa massa kläder nu. Ska ju åka till Österrike imorgon och vara borta i 12 dagar! :)

Detsvärre, så kommer inte datorn att följa med vilket betyder att min blogg kommer att vara tom under 12 dagar(!)

Men jaja. Ni klarar er, men kom ihåg att titta in hit igen den 15e juni! ;D

PUWSS,

Ovido - Quiz & Flashcards