Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Linnéa - 1 augusti 2010 20:54

Åh herregud! Nyss ringde Sara på dörren och gissa vem hon hade med sig om inte min käre barndomsvän i Kiruna - Lina?!?!

GUD VAD LÅNG HON BLIVIT. Och f*n vad glad jag blev att se henne! Är nästan hyper nu. HAHA, nejmen vi har inte träffats sedan jag var uppe i Kiruna påsken 2009!

  

*ingen passande bild... Så ni får istället se en fangjord Bill och Tom Kaulitz bild*

Av Linnéa - 1 augusti 2010 15:05

Alltså jag tror att jag blivit beroende av Family Guy! HAHA det är så sjukt kul och jag älskar heeeela idéen. (Så mycket bättre än The Simpsons.)

Iallafall så är det maraton av det hela eftermiddagen på 6an. Så alla ni som <3 Family guy kanske ska kolla? ;)

  
Juste - det var ju tittarna som fick rösta om vilka avsnitt som skulle visas.

Av Linnéa - 1 augusti 2010 12:57

Var nyss inne och kollade på senaste kommentarer. Då hittade jag denna kommentar på inlägget med Justin Bieber. Jag tror det är min 4:e hatkommentar av över 600 st! *omg jag är så stolt*


Ingen bild

bella


Torsdag 29 juli 13:29


käft han är ingen idiot som du är -.-

Då vill jag bara klargöra några saker:

Jag har inte skrivit ett ont ord om Justin Bieber. Så jag förstår inte vart hon fick sitt "käft" ifrån. Faktum är att jag gillar JB! :)

Och vart kom denna ilska från henne ifrån? Vad jag vet så har jag aldrig träffat bruden... Eller hon är ju anonym så man vet ju aldrig.


Jaja - nu ska jag hoppa in i duschen seeeyaah laaater! <3


Av Linnéa - 1 augusti 2010 11:45

Nu har jag vaknat och faktiskt - fått i mig lite frukost.

Och vet ni vem som kommer till Västerås idag?! Jo Lina! En kompis som egentligen bor i Kiruna. :D Fast hon kommer sent idag, men hon ska vara här en hel vecka så det finns tid för oss att vara. (Hoppas jag.)

HAHAH lite fail bild men anyway! :D Det där var säkert 4-5 år sedan... XD

Ovido - Quiz & Flashcards