Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Linnéa - 2 augusti 2010 22:21

Just nu sitter man men munnen full av Ballerina Kladdkaka och kollar på "Disaster date"! Mohaha, lika roligt varje gång. Just nu är det en kille som går ut med ut med världens snobbigaste tjej typ! Och han klarade sig igenom heeeela dejten! ;)


By the way - Imorgon ska jag vara med LINA! Awesome eller vad? :D

Av Linnéa - 2 augusti 2010 21:07

Eller inte... Men jag åkte hem till min käre mamma iallafall och då hade hon köpt en liten present ifrån Irland. Nämligen Paramore skivan "Brand new eyes"! Jag älskade ju Paramore förra året då jag och två kompisar skulle gå på konserten. Men de vi köpte biljetterna av var FAKE, så våra biljetter var ogiltiga....


Men nu har jag skivan iallafall, typ ett år efter att den släpptes... ;3

  

Av Linnéa - 2 augusti 2010 18:13

Jag hittade precis en jätte kul sida där det var Top 30 roligaste - Facebook grupper.

Här har ni lite smakprover på vad som fanns:

 

+ When Life Gives You a Bad Romance, show everyone your Poker Face, buy a new Telephone, call Alejandro, and you guys Just Dance!

 

+ I don't care if it's rude to stare, you are hot, so I will stare.

 

+ He came to me one night. Explored my body, licked, sucked, swallowed! When satisfied, he left & I was hurt!!... Fu*king mosquito!

 

+ Girls are magic. They can get wet without water, bleed without injury, and make boneless things hard.

 

+ You "love" Paramore? Sing the lyrics of any song... OTHER THAN the ones heard on the radio. *silence* Excactly.

 

Av Linnéa - 2 augusti 2010 17:17

Nu är det såhär att jag struntade att åka hem till mamma. Istället följde jag med och handlade blommor/växter till mitt rum! Jätte tråkigt, men eftersom att jag hittade "Plantagen"s snyggaste växt så ångar jag mig inte en sekund. *host*

Kolla här vilken skönhet som får använda krukan med en sådan fin krona på! ;)

          

                             Bladen/stammarna är helt runda! XD

Av Linnéa - 2 augusti 2010 13:57

Jag vaknade nyss. Förstår ni?! Jag sover ju bort hela sommarlovet. Gah blir så arg på mig själv, klockan är ju 14.00

Men idag kommer jag inte att göra ett piss iallafall. Eller jo - jag ska hem till mamma som just kommit hem från Irland. Bäst för henne att hon har med sig sånnahär bilder därifrån!

                 

Skapa flashcards