Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Linnéa - 5 augusti 2010 22:24

Jag håller på att förbereda en uppsättning av mina Tokio Hotel affischer hemma hos mamma. I högen av de så fina posterna hittade jag min TH biljett till globen den 4 mars 2010! OH MY GOD! Gud vad jag saknar den dagen. Seriöst - det var den bästa händelsen som jag någonsin varit med om!

Min cam tar så otroligt otydliga bilder... Men jaja! Där har vi guldbiljetten iallfall! ;) 

Av Linnéa - 5 augusti 2010 20:10

Någonting jag helt glömt bort att berätta för er är att några väldigt stygga bålgetingar har bildat ett bo precis bredvid mitt fönster. Och inatt var det tredje natten på rad som de stora krypen lyckats smita in på mitt rum genom fönstret!

Så inatt skrek jag hysteriskt på mamma igen och hon motade ut dem. Rädd som jag var stängde jag fönstret - men ändå hörde man de små rackarna! De satt alltså på fönstret och ville in...

                

Den ser rätt liten och oskyldig ut. Men USCH så läskig och stor han är för att vara en geting!


Av Linnéa - 5 augusti 2010 17:10

Hello mina kära vänner! Jag har tillbringat nästan två timmar med att plocka vinbär! Vi har endast två röda vinbärsbuskar, men ändå så har jag plockat flera burkar av de små röda och sura bären.

  


Jag avslutade mitt utomhus arbetspass med att mumsa Honungsmelon!

  

Av Linnéa - 5 augusti 2010 14:45

Jag vet inte om de är seriösa eller ej. Men det kvittar - sången fick mig att dansa! *nästan*

Grymt skön låt och texten är så jeffla kul! Har lyssnat på den oavbrutet i nästan en timme nu. MOHAHA - om ni vill bli roade för 5 minuter - KOLLA!

Av Linnéa - 5 augusti 2010 13:27

Alltså herregud så tråkigt det kan vara att ha sommarlov! Jag har sjukt ont i huvuet och har igenting att göra. Med andra ord - ingenting att skriva om heller!

Ha inte för höga förhoppningar på roliga inlägg idag alltså... :3

För att slå igen tiden lite så ska jag nog hoppa in i duschen.

WOW - en sådan dusch skulle man ha. ;O  

Ovido - Quiz & Flashcards