Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Linnéa - 6 augusti 2010 20:41

Hallå på er! Har så sjukt tråkigt så att jag nästan funderar på att stänga ner datorn för idag?! *OH MY GOD*

Nej men som jag berättade imorse har jag varit och badat med min kompis Lina idag! Mycket trevligt faktiskt. Enda dagen på hela min Västerås-vistelse (3 veckor) som vädret var rikgit bra! ;)

  


Lite random saker som hände på badet:


* När jag och Lina höll på att byta om i omklädningsrummet kom det en liten förståndshandikappad unge som började krama oss!

 

* När vi låg och solade i gräset var det en liten unge som snubbla på mina ben och ramlade rakt på Lina där hon låg! Vi garvade sönder medan det lilla barnet började störtböla...

 

* Så fort vi köpt glass kryllade det av getingar runt oss.

 

* Vi körde minigolf och hade precis lika många poäng - till sista banan kom. Då jag missade hela tiden och förlorade med 5 poäng! :(

Av Linnéa - 6 augusti 2010 18:00

*Pust* Vet ni hur j*vla jobbigt det är att sätta upp affischer?! Haha, min tumme värker som bara den. Måste trycka i nålarna i väggen med hjälp av den ju... Maha - jag försöker återskapa min Tokio Hotel vägg hemma hos mamma.

                 

                                      Är inte riktigt klar än... :3

Av Linnéa - 6 augusti 2010 14:00

  

Av Linnéa - 6 augusti 2010 11:07

Godmorgon på er! Idag hade jag, Lina, Ellen och Sara tänkt knata ner till Skultuna badet för att bada och sola! Vädret är hyffsat så jag ska se till att dagen blir braaaa! Maha, :)'

*google bild*

Skapa flashcards