Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Linnéa - 8 augusti 2010 20:18

Nu har jag lekt färdigt med Anna! Mohaha - vi har som vanligt snackat en massa och sedan var vi faktiskt inne på Omegle och flummade! Riktigt roligt att snacka med ett par amrekaner i flera timmar. ;)

MAHAHA - men innan vi hittade dem var vi tvungna att snacka med andra - mindre roliga personer...

             

                     HHAHAHHAHA jag och Anna ser jätte mörka ut?!


              

Min reaktion när någon snygging dök upp! HAHA ser helt galen ut... ;3 

Av Linnéa - 8 augusti 2010 11:40

Godmorgon på er alla! Idag hade jag tänkt mig att vara med lilla Anna! Det var ju flera veckor sedan sist tack vare hennes båtresa... GAH man blir så arg! *haha nejdå*

Har ingen aning om vad vi kan tänkas göra - men kul blir det antagligen! :D

                

                   SÅ GAMMAL OCH OSERIÖS DEN TIDEN VAR! ;3

Av Linnéa - 8 augusti 2010 00:34

Sorry - för att det inte blev några fler inlägg igår! (Lördags)

Tro mig när jag säger att jag skulle göra det minst 3 gånger med hjälp av RICKARD. (iphonen ni vet?) Men av någon andledning så glömde jag det. Lika bra det egentligen - eftersom att det ända jag gjorde var att kolla på Vampire Diraries avsnitt! (:

              

För att inte göra inlägget super boring så infogar en söt bild på framsidan av min loggbok jag hade genom heeeeela 7an! Typ charmig och personlig, right? (;

Ovido - Quiz & Flashcards