Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Linnéa - 9 augusti 2010 20:27

Harr harr bloggis! Idag har jag ju umgåtts med Lina. Jätte kul faktiskt, men när jag tänker efter så kommer jag knappt ihåg vad vi gjorde!

Jo först kollade vi på film - The others. Den var väl okej men ändå inte världens bästa spökfilm man sett precis. ;) 

              

Sedan så har vi snackat en massa - och faktiskt hunnit vara inne på omegle! :D


Nu har jag absolut ingenting att göra... Gah - ska nog läsa igenom lite bloggar tror jag! ;)

Av Linnéa - 9 augusti 2010 15:15

Nu sitter antagligen jag och Lina och snackar om allting mella himmel och jord. Så länge får ni lite onödig fakta att roa er med! ;)



  

Av Linnéa - 9 augusti 2010 12:04

Godmorgon bloggen! Har precis kommit ut ur duschen och känner mig sååå färsh! *mohaha* Idag ska faktiskt Lina komma över hit igen. Hon kommer bara vara i Västerås till på Fredag, sedan åker hon hem till Kiruna igen! :(


By the way - så ska hela min "mammas familj" till Stockholm imorgon för att hänga på Grönan. Jag har ingen större lust att följa med till Gröna Lund, men ändå så skulle jag vilja till Stockholm för lite shopping. Well - får se om jag hakar på...

  

Ovido - Quiz & Flashcards