Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Linnéa - 11 augusti 2010 21:54

Hejsan på er! Sitter nästan här och skakar för att jag precis kollade klart på "skräckfilmen" Case 39.

Det absolut värsta man kan ha i skräckfilmer enligt mig är: barn, handikappade barn, övernaturliga barn, speciella-på-ett-dåligt-sätt barn. Och ja - huvudrollen i den här filmen var ett väldigt speciellt barn.

Filmen var väldigt välgjord och jävligt äcklig faktiskt. Snacka om att jag inte kommer kunna sova inatt! :(

  

Av Linnéa - 11 augusti 2010 19:56

Nu har jag precis fått i mig en bit Pölse. Ni vet, den röda danska korven?

Det är faktiskt den ända korven jag tycker om nu för tiden. Falukorv och prinskorvar känns ju bara sååå tråkigt nu mera.

                   

Är hemma hos min pappa nu by the way. Har lite ångest över att jag inte gjort ett skit idag! :(

Av Linnéa - 11 augusti 2010 18:45

Vet inte om ni visste det - men jag har också en Tokio Hotel logga i mitt rum, precis som Kenza hade i sin förra lägenhet.

Min är vit på en svart vägg.                           Kenzas är guld på en brun vägg!


Och här har vi orginalet:

                               


Det ska tilläggas att det inte var enkelt att rita av den eftersom att den är "trasig" med sprickor och sådant som måste bli bra. Men jag tycker faktiskt at jag gjorde ett rätt grymt jobb! ;)



Av Linnéa - 11 augusti 2010 17:51

Titta vad som ploppade upp på min blogg idag:

  

Jag märkte den av att någon redan hunnit ställa en fråga! Tycker att det verkar som en jätte bra idé - så jag tänker inte ta bort den. ;)

Vad väntar ni på? Ställ mig de allra knäppaste frågor ni har så lovar jag att svara! :D

Av Linnéa - 11 augusti 2010 15:54

Nu har jag precis målat mina naglar svarta och placerat små nail stickers på vissa av naglarna. Mohaha svart + små ljusrosa blommar. How cute? :D

Iallafall så måste jag packa ihop mina saker nu. Ska nämligen flytta hem till pappa och bo där resten av veckan. Då kommer jag närmre stan som jag inte besökt under heeela sommaren.

                   Min nagel ser helt sne ut ?! Creeeepy....

Av Linnéa - 11 augusti 2010 14:28

USCH. Den här dagen får bli en "klaga-på-allt-och-alla-dag" här i bloggen. det är endast en vecka kvar till skolan börjar! Jag längtar... *eller inte*

Fy usch och bläää... Jag börjar ju i 8:an vilket betyder: RIKTIGA BETYG! Inte kul... Nu ska jag gå ner och ta mig en glass - och hata mitt liv ännu mer...

  


Av Linnéa - 11 augusti 2010 13:42

Usch jag gillar inte jobbiga småungar i åldrarna 5-10! Och gissa vad mitt hus innehåller nu? Jo, två 7-åringar och två 10-åringar.... Döda mig någon?

Nejmen usch så dryga de kan vara då de springer runt och skriker.

  

Så nu ska jag ner och få i mig lite mat - medan min mamma sitter och fjäskar för dem med typ bebis röst(?!) 

Ovido - Quiz & Flashcards