Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Linnéa - 13 augusti 2010 18:24

Hej på er igen! Solen kom fram "på riktigt" till slut och jag blev faktiskt en nyans mörkare. Jag har också hunnit ätit den mat som jag själv tillagat medan mamma var borta. Hur bra är man inte på en skala - när man kan laga sin egna mat?!

              

No make up! Jag ser helt sne ut och allt. Men men - jag bjuder på mig själv iallafall!

By the way så har jag tappat bort mina mobil-hörlurar. GAH - jag som skulle träna på Justin Bieber låtar medan Anna var i sin stuga! :(


Av Linnéa - 13 augusti 2010 15:03

Jag har faktiskt kollat klart på hela första säsongen av Vampire Diaries nu. Och gud så spännande det slutade... De måste börja visa säsong 2 snart... Annars lär jag dö!

Nu ska jag faktiskt ut i solen och bättra på min bränna. *host* Inte för att solen lyser särskilt starkt just nu, men det är bättre än att sitta inne iallfall! ;)

  


Av Linnéa - 13 augusti 2010 12:29

Godmorgon på er alla! Just i denna stund sitter jag vid min mammas super tröga dator och ska kolla igenom de sista avsnitten av Vampire Diaries!

Och som alla säkert redan vet så är det Fredag den 13onde idag. Creeeeepy, right? Pax för att inte lämna huset idag! *mohaha*


Förra fredag den 13onde krockade min frisör med en älg på väg till jobbet... Och det var samma dag som jag var där - så hon berättade det. Lite hemskt är det faktiskt...

                 

Ovido - Quiz & Flashcards