Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Linnéa - 15 augusti 2010 19:12

Nu har jag precis fått i mig dagens första mål och sitter mätt och belåten vid datorn min! Innan så var jag hemma hos min käre vän Anna! Vi har ägnat den senaste timmen åt att kolla på en långfilm som hennes familj spelade in när de var på Grand Canaria i våras. Jätte kul att se faktiskt!

Påtal om det så vill jag också göra något liknande... Får tjata på mamma att köpa en ny videokamera. :)

  

    Såklart så ska den vara rosa. Så den passar till min vanliga kamera!

Av Linnéa - 15 augusti 2010 12:47

Usch nu har Lina åkt tillbaka till Kiruna! Jag har så många nya fina minnen med henne nu... Men ändå så är det så sorgligt! Bilder kommer antagligen senare. :) Vi vaknade faktiskt rätt tidigt idag, måste jag säga! Runt halv elva klev vi upp.

                         

Nu står det städning på listan... GAH har inte städat rummet själv på evigheter. Sedan ska jag knata över till Anna! och vi ska ha kul, kul och kul som alltid! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards