Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Linnéa - 17 augusti 2010 22:59

Gud så ovärt inlägget över är... Men anyway, tänker inte radera det.

Min granne Anna kom iallafall över en stund på kvällen, så helt sysslolös har jag inte varit!

Först dekorerade vi min nya loggbok som ska hänga med mig i vått och tort genom heeeela 8:an! Riktigt stilig blev den - förutom att Anna satte dit tre små :-P-smilysar! USCH vad jag hatar den smileysen... Den ser så evil ut!

             

                    Högst oseriös bild på mig tidigare idag! ;3  

 

Och imorgon börjar skolan. KILL ME, NÅGON!?!?!? Fast jag ska inte vara där förrens klockan 12.00 (A)

Av Linnéa - 17 augusti 2010 18:47

Nu är jag mätt som en... Mätt mage.

Jag kommer inte på något... Det blev tacos, vilket är en av mina favoriträtter!

     

Nu är Anna här iallafall och vi ska .. ehm göra någonting! ;D

 

Av Linnéa - 17 augusti 2010 16:16

Hihih låten här ovan fick jag höra för första gången i bilen för endast en halv timme sedan. Men det var kärlek vid första tonen så den hamnar nu uppe på bloggen! *OhMyGod*

Lyssna, lyssna, lyssna på den? :D

Av Linnéa - 17 augusti 2010 13:45

Nu finns länken så att man kan rösta inför Rockbjörnen 2010! Tokio hotel är nominerade till både årets konsert och årets utländska låt! Så rösta som en galning på dem här precis som jag! ;)

          

Av Linnéa - 17 augusti 2010 11:46

Omg - imorgon börjar skolan igen. Jag längtar inte om man säger så... Men det ska faktiskt bli skönt att träffa alla efter det korta sommarlovet!

Men idag om endast några få timmar har jag utvecklingsamtal med mamma och min lärare... Så onödigt det är egentligen! Man sitter och pratar om strategier som man ska använda för att prestera sitt yttersta under den kommande året... *gäsp*

  

Skapa flashcards