Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Linnéa - 19 augusti 2010 23:48

Jag funderar helt ärligt på att skaffa färgade linser! Har aldrig använt det förut och har därför ingen susning om hur man gör för att kunna använda dem... Någon som vet lite fakta?

Här är min helt naturliga ögonfärg:

  


Och här är några av de linser jag funderar på att beställa:


Eller så skiter jag i att ha fina och seriösa linser och köper dessa istället! *not*

Av Linnéa - 19 augusti 2010 20:00

Just nu sitter jag i bilen med laptopen i knät och är med på ett nytt TH-votingparty. Tur att jag inte missade det.  Men internet segar som fan...


Jaja - dagen iallafall har varit awesome. Har inte gjort ett skit i skolan - men skoj var det anyway!


Nu är jag snaaaart framme i skåne.

  

En snygg jultomtebild  på mig och Anna! HAHA,

Ovido - Quiz & Flashcards