Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Linnéa - 23 augusti 2010 22:55

Oh my god - imorgon inträffar händelsen man frukar mest över förutom betygen - nämligen SKOLFOTOT! Usch jag tycker att det är så hemskt eftersom att man aldrig får se bilderna när de är tagna!

  


Men iallafall så har jag och Anna haft det rätt kul ikväll! Vi ordnade kvällen som en liten dejt - så vi skulle lära känna varandra på nytt. Fashinerade va? ;D

Nu ska jag hoppa bums i säng... Är sååå trött just nu alltså.

Av Linnéa - 23 augusti 2010 18:20

Nu har jag och Anna varit en stund och just nu är hon hemma och äter! Vi har inte gjort så mycket - förutom varit inne på Omegle och fjantat oss! MOHAHA jag är helt kär i den sidan och alla omegle-ungar.


Snart börjar det program jag längtat efter hela dagen. Nämligen Fångarna på Fortet! Kommer knappt ihåg hur det programmet var.

Tydligen så var det Agneta Sjödin som själv ringde TV4 och ville ha med programet i rutan igen! ;)

  

Av Linnéa - 23 augusti 2010 15:29

Nu så är jag hemma igen. Dagen i skolan har inte varit särskilt händelserik. Men nu bussresan hem har det hänt desto mer! *mohaha*

Nejdå, men jag hatar verkligen att åka buss. Det kanske beror på att typ ingen från min skola tar samma buss som mig - så jag hela tiden måste sitta brevid främlingar eftersom att bussen alltid är full.

  


Just det - ikväll börjar ju "Fångarna på Fortet" så jag och Anna ska sitta fastklistrade vid TV'n och glo!

Av Linnéa - 23 augusti 2010 10:15

Haha, en lite rolig sak jag såg igår när jag loggade in var att i "säkerhetsrutan" - för bloggplatsen där man ska skriva in 4 random bokstäver - var det ordet "DIVA" jag skulle skriva in.

Undra om det var slumpat eller om det var något slags undermedvetet medelande?

  

Ovido - Quiz & Flashcards