Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Linnéa - 25 augusti 2010 20:53

Titta vad Tom Kaulitz la ut för video på sin blogg idag:

Jag höll på att garva ihjäl mig när jag såg det... Det är alltså några random killar som tror att de chattar med en snygg tjej... Sedan händer någonting de inte riiiiktigt var berädda på. *hehe*

KOLLA SÅ FÅR NI SE! :D

Av Linnéa - 25 augusti 2010 17:54

Äntligen så har jag bokat biobiljetter till mig och Sassa på "Vampyrer suger" imorgon. Den verkar vara jätte bra och rätt kul! Någon som sett den än?

Så imorgon kommer nog bloggandet bli ganska segt för jag ska hem till Sassa(första gången i hennes nya hus) innan bion. Hennes el i huset har dessvärre slutat att fungera.

  

Bara jag som älskar Edwards frilla här? ;)

Av Linnéa - 25 augusti 2010 15:42

Nu är det officielt - Jag ska till Stockholm på lördag! Mohaha - det ska bli massa nice faktiskt.


Dagen har varit rätt kul och jag har till och med jobbat. Är nästan imponerad av mig själv. Vi håller just nu på att arbeta om politik och EU vilket är ur tråkigt... Nu ska jag faktiskt sätta mig framför tv'n och glo igenom Buffy!

 

Ovido - Quiz & Flashcards