Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Linnéa - 26 augusti 2010 21:04

Hello på er! Äntligen har jag kikat klart på komedin "Vampires Suck" tillsammans med Sassa och Paow! :D Hon beslutade sig för att hänga med oss.


Nåja, filmen var inte den bästa jag sätt men ändå ganska kul. Vissa scener var väldigt slarviga men om det var medvetet eller ej vet jag inte. Alltså jag skulle inte rekomendera folk(som inte är Twilight-nördar) att se den. Men alla ni som ääääälskar Twilight-serien skulle nog älska den... Särsklit alla Team-Jacob ungar skulle älska slutet! ;)


Innan filmen var jag hos Sassa och hade det kulkul! Jag blev nästan bästis med hennes svarta pudel "Peppe"! :D

                


Och senare på stan så hittade jag ett väääldigt sött linne som Sassa fick köpa till mig! (För hennes biobiljett som jag betalade, hehe.)

             

Av Linnéa - 26 augusti 2010 10:30

Som jag berättade för ett tag sedan så ska jag iväg till Kreta den 19:onde September! Häärligt, right? Det blir ett 4 stjärnigt hotell med 20 meter till havet och 150 till centrum. Kan det bli mycket bättre? :D

  

Det är faktiskt första gången jag besöker Grekland - så det ska bli riktigt spännande! Så länge det finns sol, bad och shopping så är jag nöjd iallafall.

Skapa flashcards