Alla inlägg under augusti 2010

Av Linnéa - 23 augusti 2010 18:20

Nu har jag och Anna varit en stund och just nu är hon hemma och äter! Vi har inte gjort så mycket - förutom varit inne på Omegle och fjantat oss! MOHAHA jag är helt kär i den sidan och alla omegle-ungar.


Snart börjar det program jag längtat efter hela dagen. Nämligen Fångarna på Fortet! Kommer knappt ihåg hur det programmet var.

Tydligen så var det Agneta Sjödin som själv ringde TV4 och ville ha med programet i rutan igen! ;)

  

Av Linnéa - 23 augusti 2010 15:29

Nu så är jag hemma igen. Dagen i skolan har inte varit särskilt händelserik. Men nu bussresan hem har det hänt desto mer! *mohaha*

Nejdå, men jag hatar verkligen att åka buss. Det kanske beror på att typ ingen från min skola tar samma buss som mig - så jag hela tiden måste sitta brevid främlingar eftersom att bussen alltid är full.

  


Just det - ikväll börjar ju "Fångarna på Fortet" så jag och Anna ska sitta fastklistrade vid TV'n och glo!

Av Linnéa - 23 augusti 2010 10:15

Haha, en lite rolig sak jag såg igår när jag loggade in var att i "säkerhetsrutan" - för bloggplatsen där man ska skriva in 4 random bokstäver - var det ordet "DIVA" jag skulle skriva in.

Undra om det var slumpat eller om det var något slags undermedvetet medelande?

  

Av Linnéa - 22 augusti 2010 21:16

ÄNTLIGEN är jag hemma efter 8 timmars bilresa - igen. Jag har inte gjort någonting annat än att läsa lite tidningar och skämmas ihjäl tack vare alla som taggar fula bilder av mig på facebook! *gah*


Har precis käkat lite av en kebabtallrik också. Är inte så förtjust av varken kebab eller pizza... Det känns extra motbjudande när vi tillexempel igår åt något slags lamkött som var jätte gott!

Kebab -vs- Lamm

Av Linnéa - 22 augusti 2010 13:05

Nu mina kära små vänner har jag, mamma, syster och mormor bokat resan till Kreta som vi snackat om så länge! Så söndagen den 19:onde September flyger vi iväg till soliga Grekland! Ska bli riktigt skönt faktiskt - nu när det svenska vädret bara ger oss regn. :/

  

*bilderna från fritidsresor krånglar - så hotellbilder kommer väl senare.*


Jag åker hem till Västerås nu - så inga flera inlägg på 8 timmar... Seeee yaaaaahh laaaaater! ;D 

Av Linnéa - 21 augusti 2010 16:13

Okej - blir ett snabbt inlägg nu och sedan inget mer för ikväll...

Jag ska nu hem till min morbror och hans fru för att träffas och käka god mat! De gör alltid så god mat, så vi får hoppas på att de blir gott denna gång också.


Jag var på Familia i ca 2 timmar idag också men hittade faktiskt ingenting. Får spara mina pengar tills jag kommer hem då... :(

  

Av Linnéa - 21 augusti 2010 12:15

Mohaha juste, vet ni vad jag fick reda på igår?
Att jag ska bli gudmor/fadder till min lilla kusin Johanna! Jag är inte helt medveten om vad det innebär än... Men såklart accepterade jag uppdraget. ;)

När jag berättade det för min lillasyster blev hon så avundsjuk så hon kastade sin macka i mitt hår!!! Inte lika roligt.

  

Av Linnéa - 21 augusti 2010 10:34

Hola babes! Blev inga fler inlägg igår på grund av att jag var på en sååå mysig kräftskiva. Eller skaldjursskiva* kanske det heter när man förutom kräftor också käkar krabbor och räkor... :3

  


Jag har ingen aning om vad som ska göras idag... Det kanske blir en sväng till Familia eller Väla för lite shopping?

Ikväll ska jag iallafall på middag hos min moster och morbror. :D

Ovido - Quiz & Flashcards