Alla inlägg under augusti 2010

Av Linnéa - 11 augusti 2010 17:51

Titta vad som ploppade upp på min blogg idag:

  

Jag märkte den av att någon redan hunnit ställa en fråga! Tycker att det verkar som en jätte bra idé - så jag tänker inte ta bort den. ;)

Vad väntar ni på? Ställ mig de allra knäppaste frågor ni har så lovar jag att svara! :D

Av Linnéa - 11 augusti 2010 15:54

Nu har jag precis målat mina naglar svarta och placerat små nail stickers på vissa av naglarna. Mohaha svart + små ljusrosa blommar. How cute? :D

Iallafall så måste jag packa ihop mina saker nu. Ska nämligen flytta hem till pappa och bo där resten av veckan. Då kommer jag närmre stan som jag inte besökt under heeela sommaren.

                   Min nagel ser helt sne ut ?! Creeeepy....

Av Linnéa - 11 augusti 2010 14:28

USCH. Den här dagen får bli en "klaga-på-allt-och-alla-dag" här i bloggen. det är endast en vecka kvar till skolan börjar! Jag längtar... *eller inte*

Fy usch och bläää... Jag börjar ju i 8:an vilket betyder: RIKTIGA BETYG! Inte kul... Nu ska jag gå ner och ta mig en glass - och hata mitt liv ännu mer...

  


Av Linnéa - 11 augusti 2010 13:42

Usch jag gillar inte jobbiga småungar i åldrarna 5-10! Och gissa vad mitt hus innehåller nu? Jo, två 7-åringar och två 10-åringar.... Döda mig någon?

Nejmen usch så dryga de kan vara då de springer runt och skriker.

  

Så nu ska jag ner och få i mig lite mat - medan min mamma sitter och fjäskar för dem med typ bebis röst(?!) 

Av Linnéa - 10 augusti 2010 20:51

Min favorit tidning är just nu är absolut FRIDA! Jag tycker att dem skriver helt rätt saker och särsklit i detta nummer! Det finns två små insändare och en artikel. Hur awesome?

Egentligen så har jag alltid gillaT "OKEJ" mest men nu har den blivit så j*vla tråkig och skriver ingenting intressant längre... :/

  

Av Linnéa - 10 augusti 2010 17:54

Jag kom ju på att jag faktiskt inte visat några bilder alls ifrån resan till Österrike tidigare i sommras! Så gör er berädda för lite semesterkort nu. ;)


Torget i Judenburg.

Jag och pappa vid något gammalt slott!

Min favoritbutik = BIPA! Massa smink och sådant. ;)

Sara och jag. Mohaha jag har mord i blicken typ?

Den ända mat som fanns att beställa var WienerSchnitzel typ...

           

Så seriös bild. *not* Jag är utanför en klosterskola. Närmare bestämt vid lyckobrunnen. ;D

  

Tillsist - en liten utomhus bild.

Av Linnéa - 10 augusti 2010 15:42

Nu sitter jag här framför tv'n igen. Varför hamnar jag alltid där när jag inte har någonting att göra? Iallafall så kollar jag på MTV. Vilken episod av "Brooke knows best" tror ni att det är...?

SÅKLART den som jag sett upp mot 8 gånger nu. När Brooke ska dejta en tjej. GAAAH - nu kan jag alla replikerna utantill iallafall. ;)

          

Av Linnéa - 10 augusti 2010 14:15

Shooo bloggen! Idag blir det ännu en tråkig inte-göra-ett-piss-dag... :( Så förvänta er inga superinlägg.


By the way - så såg jag denna video där någon kastar en vattenflaska i Justin Biebers skalle! Han förklarade precis att han älskade sina fans. Är det tacken? :3


Jag ska faktiskt lyssna på Justin B nu! Har ju bestämt mig för att bli ett fan. Då måste man kunna allaaa låtarna! ;)


Skapa flashcards