Alla inlägg den 1 september 2010

Av Linnéa - 1 september 2010 22:52

Nu blir det till att sova tidigt. Jag är fortfarande van med att vara uppe sent efter sommarlovet och hatar verkligen att gå och lägga mig... Men värsta tiden på dygnet är ändå såklart att gå upp såååå tidigt på morgonen.


Imorgon så har jag sen idrott = Börjar 9.15 på Hamre Idrotts plats. Så jag och Älinah ska väl mötas på centralen innan det.

By the way - så blir det inte mycket till bloggning imorgon. Kommer vara på stan hela kvällen, så får se om jag hinner med att blogga när jag kommer hem!

  

Sov gott nu allesammans iallafall!

Av Linnéa - 1 september 2010 20:26

Oh herregud! FYFAN VAD NICE. Tokio Hotel vann båda kategorierna som de var nomenerade till! Och hade gjort ett sådant fint tack tal där Bill slutade med att säga att han hoppade på att komma tillbaka till Sverige sen.

Jag filmade när man fick se vinsten... Men ingenting jag tänker visa precis. HAHA jag blev så chockade så jag började skrika och böla på samma gång.

Våra Tokio Hotel-votingparyn som vi TH fans hade över MSN lönade sig visst!


Av Linnéa - 1 september 2010 19:02

Det är en hel timme kvar till Rockbjörnen börjar och jag har absolut ingenting att hitta på tills dess...

Här har jag några förslag på vad som kan göras, men är inte speciellt pepp på något av dem:


  • hänga upp resten av TH affischerna i mitt rum. (Jag var ju tvungen att ta ner alla när vi hade visningar i huset...)
  • Träna på Justin Bieber låtar. (Om jag ska på hans konsert nästa år lär det ju vara bra om jag kan sjunga med i låtarna.  Awwwwwee, otroligt söt bild på Justin och hans mamma! :) 
  • Träna kroppen lite. (Ska ju trots allt ligga på stranden på Kreta hela vecka 38:a... Kan ju vara bra att träna till magen lite extra då så att inte grekerna tror att alla svenskar är helt lata.)
Av Linnéa - 1 september 2010 18:12

Glömde att säga det tidigare, men jag var på en spanska lektion idag! Hahah och för er som inte förstår varför det är en sådan big deal - så kan jag berätta för er att jag har skitit i att jobba med spanska i 2 år nu. Men om jag inte vill kugga i ämnet så måste jag ta och börja jobba med det. Så det var dagens händelse!

  

Bill och Tom fanns med mig heeeela dagen.


Annars så har jag, Elin och Älinah haft det riktigt kul idag. Har typ garvat sönder åt minsta lilla sak mest hela dagen. Här har vi ett exempel:

           

HAHHAHAH helt seriöst - tycker folk att han är snygg?! SÅ fult med skägg ju...

Av Linnéa - 1 september 2010 16:32

Ikväll kommer Rockbjörnen (där Tokio Hotel är nominerad till två av priserna) att visas. De kommer detsvärre inte närvara där - men om dem vinner hoppas jag de iallafall spelat in en tackvideo som förra gången...

HAHAHA man hör knappt ett ord av vad Bill säger. Tur att han blivit bättre på engelska nu två år senare! ;)


Men jag är lite nervös faktiskt - Justin Bieber var också nomenerad i samma kategori och han lär ju också ha trogna väldigt fans?

Ni kan kolla på programet här med start kl 20.00

Av Linnéa - 1 september 2010 15:55

Vill tillägna inlägget åt att gratta Bill och Tom Kaulitz på deras 21-års dag! Dem blir ju stora nu... *haha*

På min whiteboard-tavla över skrivbordet har jag nu fått äran att skriva dit "21 år" över där det står "20 år, 19 år", vilket betyder att jag hunnit fira 3 st Kaulitz-födelsedagar än så länge! :)

Alltså finaste pojkarna som någonsin funnits på denna jord?!

 

GRATTIS - GRATTIS

Skapa flashcards