Alla inlägg den 2 september 2010

Av Linnéa - 2 september 2010 19:15

Både igår och idag har Elina spelat upp en väldigt... Speciell låt för mig. *host* Tänkte att jag kunde dela med mig av den. Så är ni berädda att lyssna här under?

HAHAHAHAHAH ALLTSÅ JAG DÖR. Första gången jag lyssnade på den trodde jag att mina lungor skulle explodera eller någonting, jag fick knappt luft.

Och ni har kanske redan har hört den? Jag brukar ju vara efter med allt. Nej då - men helt seriöst - jag får värsta skrattattacken varj gång jag hör den.

Av Linnéa - 2 september 2010 16:00

Thihi kollade igenom alla inlägg som kom ut igår... Och wops - inprincip alla hade någonting med Tokio Hotel att göra. Ledsen för det, men jag äääälskar dem ju. ;)


Idag har lilla jag varit så duktig att jag redovisat lite saker svenska samt gjort provet som handlade om politik! Så nu har jag väl varit duktig iallafall...?

Nu står det "vara med Anna" på schemat så det är precis vad jag tänker göra. Ses ikväll eller imorgon då!

Skiljer ett år mellan bilderna, och jag hade brunt hår på den tiden!

VI ÄR ALLTID SÅ SERIÖSA! :D

Av Linnéa - 2 september 2010 12:45

  

Skapa flashcards