Alla inlägg den 3 september 2010

Av Linnéa - 3 september 2010 23:32

Jag är faktiskt påväg att krypa till kojs nu för jag är riktigt trött faktiskt.

Anna har varit här ikväll - och hon stack precis efter att vi hunnit snacka om väldigt allvarliga saker. Mohaha, är så himla glad över att jag inte tappat kontakten med den människan! (Inte så stor risk heller eftersom att det ända som skiljer våra tomter åt är små buskar.)

Imorgon ska jag spendera yttligare en dag med henne. Så vi får se vad vi ska hitta på då! :D

Bild från igår. Godnatt nu iallafall!

Av Linnéa - 3 september 2010 19:34

Alltså jag sitter och kollar på Föräldrafällan just nu! Ni vet den där jätte gamla filmen där Lindsay Lohan spelar tvillingarna som byter liv med varandra?

Det var riktigt länge sedan man såg den - men jag kommer ihåg att jag älskade den filmen som liten.

Så om ni också är lite sugna på att se den är det ju bara att slå på TV4+.

           

Av Linnéa - 3 september 2010 17:38

OH NO! Kolla vad vi fick hem i brevlådan idag... SKOLFOTONA!

det är typ det värsta som finns. När hela skolan får se en på en pinsam bild.

               

Censurerade övre bilden - har ju inte frågat om alla vill vara med på bloggen. *haha* Och den understa är bara allmänt fail. Usch vad jag hatar han fotografen - var han tvungen att välja en bild där jag ser heeeelt cp ut? Jaja - jag bjuder på den iallafall... Även fast det tar emot. :/

Av Linnéa - 3 september 2010 14:48

Usch och blä - nu är jag riktigt förkyld alltså. Kan varken känna dofter eller smaker och min röst låter helt hemsk. GAH jag vill verkligen inte vara sjuk!

Men idag är det fredag iallafall, vilket betyder att jag slipper skolan några dagar... Kanske blir jag bättre tills på måndag? :)


Av någon andledning så började jag tänka på den här bilden... Vi blev hembjudna till någon glad Österrikare's jaktstuga. Där han hade en fin 20-årig son och äckliga djurskelett på alla väggar!

Av Linnéa - 3 september 2010 09:15

Filmen "Karate kid" som jag och Anna såg igår var heeeelt awesome! Mycket bättre än jag trodde(och jag hade rätt höga förväntnigar.) Till min stora glädje var det inte enbart våld och slagsmål i den, utan det fanns stunder då man nästan började böla - och tro det eller ej - att skratta! :D

Maha, inne vid torna innan bion börjat. ;)

Skapa flashcards