Alla inlägg den 4 september 2010

Av Linnéa - 4 september 2010 23:10

Nu är jag tillbaka till mitt ensamma rum igen. Rätt tragiskt, om inte tanken på att jag och Anna ska vara imorgon, skulle pigga upp mig en aning. :'D

Vi glömde liksom att göra den där "Justin-grejen" och vi gjorde videos där vi sjöng och dansa till väldigt gamla låtar istället. Vääääldigt pinsamt i början eftersom att vi verkligen skrek när vi sjöng - men det var väldigt kul! :)

Godnatt nu iallafall! :)  

Av Linnéa - 4 september 2010 19:51

Oj oj oj! Vet ni vad jag smakade för första gången i mitt liv för endast två minuter sedan? JORDNÖTSSMÖR! Hahah - jag måste seriöst vara den enda människan som aldrig ätit det förut.

Och faktiskt så tyckte jag det var gott på ett äckligt vis. Det smakade som en blandning av knäck och jordnötter typ. :3

  

Av Linnéa - 4 september 2010 19:24

Hejsan hoppas! Som sagt - jag har varit med Anna hela dagen och då är det svårt att få in några inlägg. vi har iallafall lockat mitt hår! *omg* Och också bakat. Snacka om att vi hinner med grejor på helgerna.

Just nu har vi båda mat pauser, men senare så ska vi ses igen. Då ska vi spela in någonting som har med Justin Bieber att göra... Men jag säger inte vad! ;D

  

Uaah ser sjukt äckligt ut. Men ånej, de var rätt goda! :D

Cååååålingar ju, med smet i fejset och lockiga hår! ;D

Av Linnéa - 4 september 2010 13:15

  

Av Linnéa - 4 september 2010 10:52

Idag har jag faktiskt vaknat väldigt tidigt - för att vara mig, så Anna kan vara glad över att hon får se mig innan lunch. ;)

Usch jag drömde om att jag blev omringad av massa människor inatt och kunde inte göra någonting. Man såg aldrig ansikterna så jag har ingen aning om vem som skulle göra en sådan sak mot mig... *haha* Nej men det var faktiskt riktigt läskigt.


Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och sedan är det dags för mig att vara med min älskade lilla Anna! :'D

Ingen passande bild. Så jag slänger in en söt på Justin istället.

Skapa flashcards