Alla inlägg den 6 september 2010

Av Linnéa - 6 september 2010 21:44

Nu är jag hemma från den lilla middagen. Hade det rätt trevligt där också. Förutom att de i slutet satt och diskuterade politik. Hur tråkigt får det bli?! Men jag som har tränat på allt som har med politik att göra förstod ju aaaaallting som de sa. *host*

På tal om det så delade min lärare ut ett nytt prov om politik idag som ingen visste att vi skulle ha? Men det var rätt enkla frågor, så jag hoppas verkligen att jag inte hade fel på allting.


Nu ska jag snart gå och lägga mig. Är det änns fysiskt möjligt att vara såhär trött? Herregud, det är inte kul sånt här... Och imorgon ska jag till tandläkaren.

Så ja - jag hatar mitt liv just nu. ;/


Av Linnéa - 6 september 2010 16:48

Snart åker jag hem till min farmor och farfar för att trycka i mig lite mat. Hahah, min ena farbror har äntligen pallat sig hit från Stockholm. Så det ska bli nice att träffa honom igen! (Gah det var bara en vecka sedan jag träffade han sist, när jag var i Sthlm... Men det ska bli kul ändå!)

Jag och mina två farbröder när vi var i Marocco för många år sedan. HAHAH och seriöst - kolla in mina jeans med kjol över?! Vaaaaaackert.

Av Linnéa - 6 september 2010 15:13

Idag har skoldagen förövrigt varit bra, fast väldigt seg. (Som den alltid är på måndagar...) Vi har börjat med musik nu också. När vi satt inne på en musik föreläsning så spelade våran väldigt roliga musiklärare upp massa gammal musik från Spotify. OCH medan alla satt och lyssna glodde jag på dator som musiken kom från och fick syn på en bild av Bill Kaulitz! Snacka om att jag blev chockad.

Undra varför en bild på Bill var där egentligen? Vi kanske får reda på det under del 2 av föreläsningen? Eller så är bara Anders smygkär i  Bill...? ;)

Typ den bilden + solglasögon visades!

Av Linnéa - 6 september 2010 14:51

Nu har Paow och HugoRosas låt äntligen kommit ut och jag sitter och lyssnar på den just nu. Än så länge finns det inget att klaga på - förutom att videon hackar jätte mycket! :(

men det var en väldigt konstig låt de valde eftersom att hälften av de är på spanska!? Varför inte engelska så man åtminstonde förstår vad Hugo rappar om?


Skapa flashcards