Alla inlägg den 7 september 2010

Av Linnéa - 7 september 2010 23:05

Dags för att sova nu tror jag. Inte speciellt trött än faktiskt - men har massa bedömningsseminarium imorgon så jag måste vara utvilad för att få de betyg jag vill ha. *haha*

Förutom det så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra imorgon. Antagligen inget speciellt efter skolan. Har inte kommit in i de vanliga rutinerna - där man kan gå på stan varje dag - än... ;)

Av Linnéa - 7 september 2010 21:25

HAHA var nyss inne på någon Justin-Bieber-fan-blogg och kollade in de senaste om den lilla stjärnan, och tydligen - om jag fattade allting rätt - så hade hans scen-team bytt ut den "ensama tjejen" som alltid brukar sitta på scenen på JB-konserter under låten "One less lonely girl" mot en vuxen man. HAHAHA Justin hade blivit riktigt chockad och skrivit om händelsen på Twitter.



HAHAH chockad Justin på scenen när han får syn på "den ensamma tjejen".

Av Linnéa - 7 september 2010 21:13

Nuuu är Idol slut och jag har ingen aning om vad jag ska göra. En riktigt dålig sak med Idol det här året var att det var många reklamer! Minst tre iallafall = väldigt drygt.

Och i dagens program var det knappt någon som klantade sig... Förutom de här "siamesiska tvillingarna" då. Men de var bara så omogna och inte ett dugg kul. Haha ffffail! :D

  


Av Linnéa - 7 september 2010 19:20

Idag så börjar IDOL 2010 också! Om endast 45 minuter, för er som missat det.

Tycker att det ska bli riktigt skoj att kolla igen. Det är ju audition'na som är roligaste... Och sedan finalen då såklart.


Förra året älskade jag Erik Grönwall från aldra första början. Eller iallafall sedan den sköna Västeråsaren Jon åkte ut... ;)

  

Av Linnéa - 7 september 2010 17:12

Det gjorde faktiskt inte så ont som jag väntat mig hos tandläkaren, men det är nog ingenting jag vill göra om precis... Hon borrade faktiskt för att få den lila gropen större. Så nu är jag helt stel i munnen. Kul. *not*

  

Ingen aning om vad jag nu ska hitta på faktiskt... Bara vara inne på datorn och vara lite social på msn tror jag väl.

Av Linnéa - 7 september 2010 16:30

Nu medan jag antagligen ligger och dör hos tandläkaren så får ni se några väldigt fula bilder som dykt upp på Facebook från Österrike... Usch, så jag är lite småsur på han som la ut dem nu. *haha nejdå*

Iallafall så är bilderna väldigt pinsamma att lägga ut - men jag ska besegra min rädsla och låta andra se dem ändå! ;D   

Jag skulle färga håret svart på Christian! *mohaha fick låna hans tröja, ser typ ut som en figurlös klänning på mig*


Där har vi farmor, Niklas och Chrisian. Och så jag längst bort till vänster. Fin tröja jag hade.

       

Gah, någon fick mitt beroende av Pringles på bild. HAHA kolla in mina bleka ben förresten! O_O


  

Tillslut: Fuck you Micke. Najdåååå! Men jag blev lite trött på att han hela tiden tog kort. ;)

Av Linnéa - 7 september 2010 15:15

Jag kom på att jag fortfarande har tid hos tandläkaren och måste gå dit även fast jag var sjuk från skolan idag... Usch - värsta ångesten nu ju! Har aldrig haft hål förut, men jag har tydligen alltid haft en liten grop i ena tanden där det är lätt att få hål. Så därför ska jag till tandläkaren och fylla det innan det blilads något.

Gah, jag kommer säkert dö i den där tandläkar stolen! Tänk om hon ska borra och sånt? o.O

 

Nu måste jag iallafall sticka för min buss kommer när som helst...

P.g.a värmen idag så tar jag jeansjacka. Egentligen så är det as fult att blanda olika jeansfärger, men whatevvaaahh. Jag får skylla på att min huvudvärk gör mig förrvirrad. ;)

Av Linnéa - 7 september 2010 11:38

Haha vet ni vad? Jag tycker att HEMTEX nya reklam är sjukt sorglig. Så varje gång den kommer på tv så år jag värsta rysningarna i hela kroppen - som man brukar få precis innan man börjar böla.

Alltså hur knäppt är inte det? Jag vet inte änns varför jag tycker den är så sorglig, men jag antar att det är den där musiken. Kanske väcker några väl gömda minnen? ;)

  

Ovido - Quiz & Flashcards