Alla inlägg den 9 september 2010

Av Linnéa - 9 september 2010 21:06

Jag har ångest inför morgondagen! Jag ska nämligen ha TRE bedömningsseminarium om politik imorgon. Med andra ord - jag ska sitta och prata om politik och sedan få betyg för hur mycket jag kan, vid tre olika tillfällen.

Gah - jag blir alltid så nervös så jag glömmer allting. Döda mig, någon?


Av Linnéa - 9 september 2010 18:49

Någonting som jag jätte gärna skulle vilja göra är att tatuera mig! Men jag är ju minderårig och mina föräldrar skulle antagligen döda mig om jag gjorde det som 14-åring! ;)

Men min kompis Ida som är lika gammal som mig, har precis skaffat sig en och jag blir avundsjuk på henne! Haha, jag som redan bstämt motiv och allt för min blivande tattoo...

Någonting i den stilen hade jag tänkt. Leb Die Sekunde = en av mina favorit låtar, som faktiskt har betytt väldigt mycket för mig. <3

Av Linnéa - 9 september 2010 17:04

Sorry för att jag inte bloggat idag förrens nu... Men jag har ju först varit i skolan och sedan drog jag och Sassa på stan en stund.

Den där tiger-tröjan som jag skulle köpa från Gina var slut... Så jag köpte en annan mörkblå tröja istället, och lite annat.


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Måste nog plugga! :(

Skapa flashcards