Alla inlägg den 11 september 2010

Av Linnéa - 11 september 2010 21:15

Jag kom precis på att det nu var 9 år sedan World Trade Center blev attackerat av de två kapade flygplanen... Det är så himla hemskt att någonting sådant faktiskt kan hända i nutid.

 

R.I.P ALLA OSKYLDIGA MÄNNISKOR SOM DOG PÅ GRUND AV FLYKRASCHARNA.

Av Linnéa - 11 september 2010 20:23

Alltså kul liv jag har just nu. *not* Jag har faktiskt så träkigt att jag sitter och glor på Dansfeber... Så det var nyss han Salem Al Fakirs bror som dansade till Single Ladies med Beyoncé


Haha alltså den är riiiiktigt svår att dansa till. Jag och Petra testade det en gång för 1000 år sedan... Dock så var vi inte speciellt seriösa, men det var ju åtminsonde kul att testa! ;)

Av Linnéa - 11 september 2010 18:02

För er som inte vet det så ska jag tala om för er att min pappa är rektor. Vilket betyder att han har kontakt med väldigt många människor här i Västerås. Så man kan inte gå på stan med honom utan att någon pratglad människa kommer fram för att snacka.

Idag var det inte vem som helst som ropade pappas namn i folkmängden - utan det var en polis!


Först blev jag ju helt chockad. För vad skulle en polis vilja min pappa för någonting? Sedan visade det sig att det var någon gammal kompis till honom när han gjorde lumpen! Så dem stod och snackade onödigt länge.

Men det var väldigt pinsamt för mig... Att bara stå där medan massa människor runt omkring stirrade på oss där vi stod tillsammans med en polis! o.o

  


Av Linnéa - 11 september 2010 16:41

Nu är jag hemma efter den lilla shoppingturen med pappa! Det blev bara lite basic-kläder inför hösten, så jag lyckades inte göra av med alla pappas pengar precis. Men han brännde ändå 2500 spänn för mina plagg, så tack ändå daddy! :)

Tre vanliga linnen - Bik Bok.


Nudie Jeans Co - Jeans Butiken.


All Star Converse - Scorett.


 

Örhängen från Bik Bok - och något rosett-hårband som man fick med på köpet...?  

Av Linnéa - 11 september 2010 11:29

God morgon på er! Jag skrev nyss ett "god morgon inlägg" till er, men hela bloggplatsen började dampa så allting försvann... Men jag tror och hoppas att detta hamnar på bloggen iallafall. ;)


Idag ska jag gå på stan med pappa. Huuuur pinsamt kommer inte det bli? Men iallafall så vill jag ha lite nya saker inför den trista årstiden som vi lever i just nu. 

Skapa flashcards